De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Is dit niet allemaal een geniale tactische zet van Putin en zijn denktanks?
Hoe kunnen ze Oekraïne en meer in handen krijgen?

- Bespeel Trump zijn ego verschillende jaren.
- In zijn eerste termijn (misschien is die termijn zelfs mogelijk gemaakt door de Russische inmenging in de verkiezingen.....) ben je 'besties' met hem.
- Blijf hem steunen wanneer hij de duimen moet leggen tegenover Biden. Tijdens de termijn van Biden val je Oekraïne binnen en bestook je de tegenstanders van Trump en hun bondgenoten in Europa met fake news, complottheorieën enzovoort. De onrust onder de Amerikaanse bevolking groeit. Blijf Trump bespelen met grandeur en gespeeld ontzag, wacht tot Trump terug aan de macht komt.
- De tweede termijn van Trump is een feit. Trump is nu zo vol van zichzelf en gelooft de onzin dat Rusland hem al die jaren binnengelepeld heeft. Trump gaat als een dolle te keer in eigen land en in het buitenland en herhaalt allerlei Russische propaganda.
- Het is nog even wachten tot de bom barst in de VS, zeg maar burgeroorlog. Het grootste gevaar voor Rusland ligt dan in de touwen. Rusland heeft dan vrij spel in Europa, want door ook hier onzin en fake news te verspreiden komen rechtsgezinde en pro-Russische partijen aan de macht.
OF
- Putin heeft foto's en video's van Trump met jonge (minderjarige) meisjes op het eiland van Epstein in zijn schuif liggen... .

Ik zal het maar in dit topic zetten:

M.a.w. de Trump administratie is duidelijk een stevige bron van inspiratie voor andere extreemrechtse politici.

Ze hebben vandaag alle lunatics losgelaten in de VS zeker? :crazy:

Haha Liz Truss, zo wat de slechtste Britse premier aller tijden. 49 dagen in functie ocharme, alles liep mis.
Lijkt me een wanhopige poging om haar carrière nieuw leven in te blazen. Gezien haar totaal gebrek aan charisma zie ik het niet gebeuren.

Truss was terzijde toch niet bepaald extreemrechts dacht ik. Haar kabinet was het meest diverse ooit (veel vrouwen en minderheden vertegenwoordigd), ik durf zelfs zeggen 'woke'. Toont dus aan dat die tweet zuiver opportunisme is.

Laatst bewerkt:
Weet nog toen Biden gratie verleende aan sommige van zijn familieleden dachten sommige hier dat hij iets te verbergen had, best dat hij het gedaan heeft met Trump aan de macht zoals hij nu bezig is waren ze wss al bezig met hen te vervolgen.

- Putin heeft foto's en video's van Trump met jonge (minderjarige) meisjes op het eiland van Epstein in zijn schuif liggen... .

Dat denk ik dus ook al al die tijd. Toen je zelfs al zag in Helsinki tijdens die summit in 2018 hoe Trump de kant koos van Putin tegen zijn eigen FBI kon ik me niet van de gedachte ontdoen dat Putin één of ander duister geheim van Trump kende en waarvoor die laatste tot alles bereid was om toegedekt te houden...

Ondertussen blijf ik maar hopen dat er uiteindelijk iemand de moed gaat hebben om Trump, live op TV, in zijn gezicht te vragen: "Have You No Sense of Decency?" en dat eindelijk bij het grote publiek de schellen van de ogen gaan vallen.

Maar ik besef ook dat dit ijdele hoop is...

Dat denk ik dus ook al al die tijd. Toen je zelfs al zag in Helsinki tijdens die summit in 2018 hoe Trump de kant koos van Putin tegen zijn eigen FBI kon ik me niet van de gedachte ontdoen dat Putin één of ander duister geheim van Trump kende en waarvoor die laatste tot alles bereid was om toegedekt te houden...

Ondertussen blijf ik maar hopen dat er uiteindelijk iemand de moed gaat hebben om Trump, live op TV, in zijn gezicht te vragen: "Have You No Sense of Decency?" en dat eindelijk bij het grote publiek de schellen van de ogen gaan vallen.

Maar ik besef ook dat dit ijdele hoop is...

Niemand ligt toch wakker van zijn "grab 'em by the pussy" opmerking of het schandaal rond Stormy Daniels? Mochten zulke beelden bestaan, dan zet hij dat toch gewoon weg als fake news en geraakt hij er wel weer mee weg.

Het zal niet lang meer duren vooraleer er figuurlijk hoofden op het kapblok gelegd zullen worden en ik denk die van Musk eerst. Die geniet toch geen politieke onschendbaarheid hè ? Dus zou wel eens heel erg slecht kunnen aflopen met die kerel indien ie buiten de lijnen zal kleuren.

Elk zinnig mens kan trouwens wel bedenken dat je geen economische vooruitgang creëert door mensen de mogelijkheid te nemen om te consumeren. Op bedrijfsniveau zal je idd wel betere kwartaalresultaten kunnen voorleggen omdat er nog steeds genoeg mensen overblijven die consumeren. Maar op staatsniveau gaat die ballon niet meer op. Dat moeten Musk en Trump toch ook snappen.

Willen ze mss een burgeroorlog ?

Gelukkig heeft Amazon het toch als "historische fictie" gelabeled...

fictie.jpg

Ja, daar hebben die kleuters die door hun MAGA ouders geïndoctrineerd worden, veel aan.
Zo worden dus de McVeighs van morgen gecreëerd.
Kash Patel partners with BRAVE Books to bring a fantastical retelling of Hillary's horrible plot against Trump to the whole family.
What the actual...

Dit is nu echt wel te gek voor woorden, lijkt zo uit het handboek voor dictators te komen. Na vadertje Stalin en Il Sung, vadertje Trump.

Het zal niet lang meer duren vooraleer er figuurlijk hoofden op het kapblok gelegd zullen worden en ik denk die van Musk eerst. Die geniet toch geen politieke onschendbaarheid hè ? Dus zou wel eens heel erg slecht kunnen aflopen met die kerel indien ie buiten de lijnen zal kleuren.

Elk zinnig mens kan trouwens wel bedenken dat je geen economische vooruitgang creëert door mensen de mogelijkheid te nemen om te consumeren. Op bedrijfsniveau zal je idd wel betere kwartaalresultaten kunnen voorleggen omdat er nog steeds genoeg mensen overblijven die consumeren. Maar op staatsniveau gaat die ballon niet meer op. Dat moeten Musk en Trump toch ook snappen.

Willen ze mss een burgeroorlog ?
Ik ga denk ik mijn US aandelen buitengooien. Ze zijn dat daar volledig kapot aan het maken.

Terug
Bovenaan