Taxandrian
Well-known member
Jullie zijn echt veel te naief als jullie denken dat de openlijke Trump lovers problemen hebben met wat we tot dusver gezien hebben. Ze zullen misschien niet alles 100% ondersteunen (zoals de crypto-boys niet opgezet zijn met Melania en Trump meme coins bv), maar over het algemeen blijven ze zeer positief. En elke belofte die nog niet is waargemaakt (goeikope eieren, stopzetten Oekraine oorlog) is de schuld van de Biden administratie waarvoor ze tijd nodig hebben omdat Biden het nog meer verneukt had dan ze dachten.
Akkoord als het over beleid gaat.
Maar ik vraag me toch af hoe ze Trumps gedrag na de vliegtuigcrash in Washington DC voor zichzelf goedpraten.
Ik bedoel maar: een president van Amerika die een tragedie gebruikt om voor de camera's uit te halen naar zijn politieke tegenstanders, op een moment dat reddingswerkers hun leven riskeren om lichamen uit de ijskoude rivier te halen zodat de rouwende families afscheid kunnen nemen...dan moet ieder mens met een greintje menselijkheid en empathie toch denken: "Is deze persoon wel mijn steun en respect waard?".
Of is er iets mis met mij?