NemesisBE
Well-known member
Hopelijk gaan ze niet naar het biathlon kijken dan.Hopelijk gaat er geen geweer per ongeluk af.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk gaan ze niet naar het biathlon kijken dan.Hopelijk gaat er geen geweer per ongeluk af.
Dat is meestal op PC. Op een gsm typen gebeurt niet vaak.Dat is dan exclusief BG schermtijd gerekend neem ik aan?
Die moet af en toe eens slapen ook zeker? Hij zal zichzelf aan het opladen voor zijn volgende manische bui.Al 18u geen vilaine tweet van Trump. Geen reactie op de EU deal, niks over Minnesota... Zou ie doodgevallen zijn van zich te hard op te jagen?
Ze hebben zijne GSM als straf afgenomen.Al 18u geen vilaine tweet van Trump. Geen reactie op de EU deal, niks over Minnesota... Zou ie doodgevallen zijn van zich te hard op te jagen?
Vanaf vandaag of morgen zal het wel terug over Iran gaan. Ff iets nieuws zoeken om op te focussen en om alles met ICE wat te laten afkoelen.
Bovino terug naar zijn oude job.Vanaf vandaag of morgen zal het wel terug over Iran gaan. Ff iets nieuws zoeken om op te focussen en om alles met ICE wat te laten afkoelen.
Laten we even genieten van deze stilte (voor de storm?).Al 18u geen vilaine tweet van Trump. Geen reactie op de EU deal, niks over Minnesota... Zou ie doodgevallen zijn van zich te hard op te jagen?
Hopelijk niet weer Groenland.Bovino terug naar zijn oude job.
De directeur van ICE moet zich verantwoorden voor de rechter.
Melania vraagt geweldloos te protesteren en zich te verenigen.
Trump zegt zeer triest te zijn over de neergeschoten Alex Pretti (dat was toch een extreem linkse binnenlandse terrorist?).
Het kan bijna niets anders zijn dan Iran, toch?
Klinkt alsof Trump de brokken een beetje probeert te lijmen (voor de publieke opinie). Of het genoeg zal zijn, en op termijn veel verschil zal maken is nog de vraag.Bovino terug naar zijn oude job.
De directeur van ICE moet zich verantwoorden voor de rechter.
Melania vraagt geweldloos te protesteren en zich te verenigen.
Trump zegt zeer triest te zijn over de neergeschoten Alex Pretti (dat was toch een extreem linkse binnenlandse terrorist?).
Het kan bijna niets anders zijn dan Iran, toch?
www.fifaworldcupnews.com
Half lege tribunes zouden een mooi signaal geven aan de Trump administratie en de FIFA.![]()
FIFA Iced Out By Fans: Nearly 17,000 Tickets For 2026 world Cup Cancelled
Nearly 17,000 fans cancel 2026 World Cup tickets overnight amid. Emergency FIFA meeting called – details on surge, reasons & impact.www.fifaworldcupnews.com
17.000 tickets cancelled
Much ado about nothing, vrees ik. Voetbal is gewoonweg de sport. Dan gaan principes heel snel de vuilbak in.Half lege tribunes zouden een mooi signaal geven aan de Trump administratie en de FIFA.
Maar ik denk dat ze de tickets nog gratis zouden weggeven zodat het er om tv vol uitziet.
Is natuurlijk zeer weinig op het totaal aantal tickets...Bijna al de USA stadiums hebben een capaciteit van tussen de 60000 en 70000 toeschouwers.![]()
FIFA Iced Out By Fans: Nearly 17,000 Tickets For 2026 world Cup Cancelled
Nearly 17,000 fans cancel 2026 World Cup tickets overnight amid. Emergency FIFA meeting called – details on surge, reasons & impact.www.fifaworldcupnews.com
17.000 tickets cancelled
Maar daar gaat het toch voor mij helemaal niet om? Ik ben helemaal niet gepreoccupeerd met of deze pyromaan lijkt op een andere van 80 jaar geleden. Het punt is dat ik zie wat ik zie, daar tientallen redenen voor geef, en daaruit besluit dat het een pyromaan is. Maar dat mag ik niet zeggen want 80 jaar geleden was er al eens een pyromaan, en deze lijkt niet 100% op die pyromaan en in alles wat die heeft gedaan in zijn hele leven, dus hol ik de term uit. Ik moet het eerder hebben over een "liefhebber van vuur die door niemand is tegengehouden toen het nog maar lucifertjes waren, laten we eens praten over de mensen die hem niet hebben tegengehouden!".
Dit is gewoon fascisme, met een autocratische, dictatoriale leider. De enige hoop is dat de instituten het been stijf houden en het volk overduidelijk laat horen wat kan en niet kan.
true, maar het zal genoeg zijn om hen te alarmeren, want ze willen een vol stadium en geen onverkochte seats. De groei naar een boycot begint luider en luider te worden (ik dacht dat o.a. de oude FIFA baas ook al heeft opgeroepen tot een boycot, maar dat kan natuurlijk uit rancune zijn of zo, geen idee waarom hij oud FIFA baas is) en dit is mogelijks een eerste wave. Als 17000 man op korte tijd annuleert, gaat ge me niet zeggen dat ze bij FIFA reageren van 'boh, das maar een peuleschil op al onze tickets'Is natuurlijk zeer weinig op het totaal aantal tickets...Bijna al de USA stadiums hebben een capaciteit van tussen de 60000 en 70000 toeschouwers.
heb het erbij gezet dat het mogelijks fake news is (want uw bron haalt ook enkel de reactie van FIFA aan, dus ik hou het voorlopig op mogelijks)Is dan blijkbaar nog eens fake news...
DW heeft het gefactchecked...
![]()
Fact check: Fans canceling World Cup tickets over ICE fears?
Amid a violent crackdown on migrants in the US, claims have been emerging online that thousands are canceling their tickets to the 2026 World Cup. Are fans backing out? And would immigration officers target visitors?www.dw.com