Inderdaad echt beschamend! Ik verwacht wel niet dat er prominente koppen zullen rollen. De Republikeinen zullen, waarschijnlijk onder orders van Trump, de rangen sluiten om ze te beschermen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degoutant, maar de achterban gaat dat zonder enige twijfel slikken en Goldberg zal de schuldige zijn in dit hallucinante verhaal...![]()
VS-veiligheidsadviseur Waltz neemt verantwoordelijkheid voor gelekte militaire groepschat op zich | VRT NWS Nieuws
Mike Waltz, de nationale veiligheidsadviseur van de Verenigde Staten, neemt de verantwoordelijkheid op zich voor het gelekte chatgesprek over plannen voor een aanval in Jemen. Aan dat gesprek - met hoogst vertrouwelijke informatie - was een journalist toegevoegd. "Ik neem de verantwoordelijkheid...www.vrt.be
jfc, die journalist een loser noemen, beweren dat hij op een of andere manier ervoor gezorgd heeft dat hij verkeerd geregistreerd stond bij hem...
surreëel
Heel erge Steve Carrell vibes bij Director RatcliffeHet is echt beschamend.

Puur vanuit USA perspectief, is het zo slecht wat ze doen?
Hebben ze veel aan Europa als partner? Want vanuit de navo hebben we inderdaad wel geprofiteerd. Wij geld voor health care, de amerikanen niet want dat steekt in hun leger, maar wij genieten wel van hun bescherming?
Ik keur het niet goed, maar kan het voor de usa niet "positief" zijn om de band met rusland te verbeteren (los van het etische), en europa hun eigen boontjes laten doppen?
Ik spreek dus los van het dicatorieel gedrag, het schurkenstaat gedrag en de onetische manier.
Begrijp mijn bericht niet verkeerd, absoluut geen sympathie voor die zot in het witte huis, maar amerika is momenteel nog steeds een wereldmacht. Wat hebben die er aan als europa hun karretje er aan hangt? Ik vermoed dat ze dit doen omdat in projecties naar de toekomst toe USA + EU misschien niet op kan tegen een blok Rusland/China ?
Maar dat USA + Rusland wel groter is dan China en China + EU gaat toch nooit een blok worden.
Dat argument is een achterhaald excuus.In een land met maar 2 partijen is het logisch dat niet elke Trump stemmer voor trump ziin policies is. Veel stemmers zijn gewoon tegen Biden zijn politiek. Of zijn voorstander van Republikeins gedachtengoed zonder de extreme Trump standpunten.
Ik vind dat anderzijds maar een flauw excuus.
Er waren voorverkiezingen hé in 2024.
Republikeinen konden massaal de kant van Nikki Haley, Chris Christie, of Mike Pence gekozen hebben, zij stelden zich officieel kandidaat.
Dat zijn alle 3 bekende én core republikeinen, zonder de fascistische kant.
Allemaal hadden ze geen schijn van kans.
Neen, het grootste deel van de Amerikaanse bevolking koos wel degelijk doelgericht de man die open en bloot toonde dat democratie hem geen bal kan schelen, terwijl de Amerikaanse economie de sterkste ter wereld was met historisch lage werkloosheid.
Ik wil geen bepaalde termen gaan hanteren voor ik weet of je zelf ook gelooft dat VS + Rusland > VS + Europa?
Want eenieder in het Witte Huis die dat denkt, hoort niet thuis in het Witte Huis wegens intellectuele onkunde.
Vanuit militair standpunt bedoel ik dan eerder.
USA + EU tegen Rusland = meer pijn bij de USA dan USA + Rusland (dus geen strijd meer nodig richting Rusland) en (bijgevolg) EU laten vallen. EU zal toch niet echt veel ondernemen gezien we weinig ballen tonen.
Dit dus. Poetin zal Trump wel een mes in de rug steken als het zo ver komt.De fout die je begaat, is te denken dat Rusland China zou laten vallen voor de VS.
Poetin zal liever op veilig spelen, met China heeft hij jarenlange relaties en hij zal die niet zomaar laten vallen omwille van Trump, die binnen 4 jaar (in het huidige systeem dan toch) niet meer kan verkozen worden.De fout die je begaat, is te denken dat Rusland China zou laten vallen voor de VS.
Hoeft misschien zelfs niet. Stel dat Trump wel degelijk een Russische asset is (of Putin weet Trump zo meesterlijk te bespelen), dan is Rusland bezig met de VS uit te kleden en zwakker te maken, van binnenuit. Daarnaast bondgenoten schofferen zodat ze op wereldniveau minder macht hebben.Dit dus. Poetin zal Trump wel een mes in de rug steken als het zo ver komt.
Via de navo is er nog maar 1 keer een oproep geweest om militaire steun.Vanuit militair standpunt bedoel ik dan eerder.
USA + EU tegen Rusland = meer pijn bij de USA dan USA + Rusland (dus geen strijd meer nodig richting Rusland) en (bijgevolg) EU laten vallen. EU zal toch niet echt veel ondernemen gezien we weinig ballen tonen.
Puur vanuit USA perspectief, is het zo slecht wat ze doen?
Hebben ze veel aan Europa als partner? Want vanuit de navo hebben we inderdaad wel geprofiteerd. Wij geld voor health care, de amerikanen niet want dat steekt in hun leger, maar wij genieten wel van hun bescherming?
Ik keur het niet goed, maar kan het voor de usa niet "positief" zijn om de band met rusland te verbeteren (los van het etische), en europa hun eigen boontjes laten doppen?
Ik spreek dus los van het dicatorieel gedrag, het schurkenstaat gedrag en de onetische manier.
Begrijp mijn bericht niet verkeerd, absoluut geen sympathie voor die zot in het witte huis, maar amerika is momenteel nog steeds een wereldmacht. Wat hebben die er aan als europa hun karretje er aan hangt? Ik vermoed dat ze dit doen omdat in projecties naar de toekomst toe USA + EU misschien niet op kan tegen een blok Rusland/China ?
Maar dat USA + Rusland wel groter is dan China en China + EU gaat toch nooit een blok worden.