De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

telkens enorm makkelijk aangezien de volledige lyrics erop komen

Ik vind die Karaoke ronde net niet gemakkelijk, en eigenlijk ook niet eerlijk, want je verliest ook redelijk wat tijd met die dingen te moeten gaan zingen.
En inderdaad, Danira, zeer sterke kwisser, dat wel, maar elke avond erger ik me meer en meer aan haar arrogantie met ook haar zelfingenomen lachje. Ze heeft ook telkens meer en meer de behoefte om overal haar snater in te slaan, alsof ze constant de aandacht wil opeisen.

Danira begint mij wel enorm te irriteren... Cv madam in andere programma's maar laat die aub niet meer mee doen in ne quiz....
In die andere programma's zal ze waarschijnlijk instructies van hoger uit krijgen hoe ze zich MOET gedragen. Hier mag ze haar eigen omhooggevallen, vol-van-zichzelf-zijnde, denkende-dat-zij-de-knapste,-slimste,-en-vooral-sympathiekste-is-persoontje zijn. Dank zij Merol neem ik er haar bij, maar ´t is dik tegen mijn goesting. Hopelijk krijgt ze vanavond een schop onder haar kont van Xavier.

Is er hier op BG eigenlijk al één (ja eentje is genoeg!) persoon geweest die zegde: ik vind die sympathiek? Ik vraag mij ook af hoe die zich tegen jan-met-de-pet gedraagt.

En dan is het verbazing alom als ze weer eens haatberichten krijgt... Keur ik natuurlijk zeker niet goed en is ook gwn degoutant. Maar ze zou beter eens kijken naar hoe ze zelf bezig is op tv.

Maar goed: MEROOOOOL is door :love2: :love2: :love2: (Al was ze gisteren wel slecht :()

Is er hier op BG eigenlijk al één (ja eentje is genoeg!) persoon geweest die zegde: ik vind die sympathiek? Ik vraag mij ook af hoe die zich tegen jan-met-de-pet gedraagt.
Heb het al paar paginas eerder gezegd maar het is een ex van mijn neef, van toen ze beide 18 waren. Ik was er toen 9 en dan is die mij een paar keer vant school komen halen samen met mijn neef en toen was die wel lief en sympathiek. Maar 14 jaar later schiet daar op tv wel weinig van over

Blijkbaar is er zelfs bij haar vorige passage in DSMTW in 2015 ook al een hoop inkt gevloeid over het feit of ze nu arrogant is of niet :D.
Enzovoort...

Ik kan me dat eigenlijk niet meer herinneren (nochtans nog geen enkel seizoen gemist).

Wat ik jammer vind dit seizoen dat jeroom en Geubels de jury van gisteren dus zo weinig te zien zijn? Te duur misschien? Want ik vind die 2 de beste eigenlijk.
Wel een beetje geschroken dat Jeroom zijn strips in NFT verkoopt en nog een beetje aan het promoten was.

Wel een beetje geschroken dat Jeroom zijn strips in NFT verkoopt en nog een beetje aan het promoten was.

Ja, het was eigenlijk zelfs bizar te noemen, dat moet zowat de enige keer zijn dat hij iets serieus zei en er geen humoristische clou op het einde kwam :p. Kwam daardoor eigenlijk heel raar over.

Ik denk dat sommige niet weten wat irritant gedrag is.

Die Danira, Riadh en Olga zijn toch allesbehalve irritant/arrogant?

Aanwezig, dat wel maar dat is toch totaal iets anders.

Een mug dat zoemt rond uw oren terwijl ge in uwe blote ligt op uw bed omdat het zevenduuzend graden buiten is, dat is irritant.

Een mug dat zoemt rond uw oren terwijl ge in uwe blote ligt op uw bed omdat het zevenduuzend graden buiten is, dat is irritant.
Ze is gewoon een bedreiging voor alle schuchtere BG vrouwmensjes hier :( En voor alle BG mannekes die vinden dat vrouwen minder moeten verdienen :(

Ze is gewoon een bedreiging voor alle schuchtere BG vrouwmensjes hier :( En voor alle BG mannekes die vinden dat vrouwen minder moeten verdienen :(
Inderdaad daarom vind ik haar arrogant :sarcastic: (nu moet ik zeggen ik heb mij vooral geërgerd in de aflevering waarin Bart eruit ging dat was echt niet ok, voor de rest cva wel).

Merol er nog in is top maar qua quizzen valt die nu toch al twee keer tegen :unsure: .

Wat ik jammer vind dit seizoen dat jeroom en Geubels de jury van gisteren dus zo weinig te zien zijn? Te duur misschien? Want ik vind die 2 de beste eigenlijk.
Zijn strip verkopen als NFT op zich is niet erg. Hij steekt daar creativiteit en dus ook waarde in. Jeroom zijn strips zijn vaak kwalitatief goed en soms zelfs memorabel. Het is geen reeks van 200 apen met verschillende mutsen op die 200k kosten. Het is eigenlijk zo dat hij een originele druk verkoopt met daarbij ook een NFT als ik me niet vergis.

In die andere programma's zal ze waarschijnlijk instructies van hoger uit krijgen hoe ze zich MOET gedragen. Hier mag ze haar eigen omhooggevallen, vol-van-zichzelf-zijnde, denkende-dat-zij-de-knapste,-slimste,-en-vooral-sympathiekste-is-persoontje zijn. Dank zij Merol neem ik er haar bij, maar ´t is dik tegen mijn goesting. Hopelijk krijgt ze vanavond een schop onder haar kont van Xavier.

Wat een overdreven reactie haha. Los van het feit dat ik ze in de rondes met Cannaert inderdaad niet zo grappig of tof vond overkomen, vind ik dit zo'n typische HLN-reactie die gebaseerd is op... wat? Een uitzending waarin geknipt en geplakt wordt en de meeste moppen voorgekauwd zijn door de redactie.

Nu omschrijfde exact hoe Olga overkomt op tv :D Veel te luidruchtig, ADHD karakteristieken terwijl ik rustig van mijn tv avondje wil genieten. Maar ik vergeef het haar want dat lijkt me haar ware speelse en jeugdige aard. :p

Het gevoel dat ik bij Riadh heb is dat die niet zo sympathiek of natuurlijk overkomt. Die lijkt teveel bezig met zichzelf, met zijn uiterlijk. Heel gereserveerd. Probeert zelfzeker over te komen maar net dat voelt geforceerd aan. Bij bv een Xavier Taveirne is dat gevoel toch veel relaxter en chiller hoe die daar zit.

En jah Danira heeft het bij velen verkorven met heel veel ongelukkige uitspraken die niet op sympathie kunnen dulden. Een paar steken naar Bart Cannaerts ("BartKanNarHuis"). En kinderachtige plannetjes smeden met Olga tegen Bart. Paar keer naar Erik een deftige reply gediend maar dan zo een draai aan geven enz.. Verschil tussen bv een Merol of Danira is toch immens hoe ze overkomen op tv.

Laatst bewerkt:
Vanavond Rani… vind ik altijd oprecht grappig en ook een aanstekelijke lach.
En vooral: doet aan zelfrelativering, iets waar een Olga of Danira nog nooit van gehoord hebben, om eens de vergelijking te maken.

Ik hoop dus dat Rani en Merol er vanavond Danira uitwippen.

Vanavond Rani… vind ik altijd oprecht grappig en ook een aanstekelijke lach.
En vooral: doet aan zelfrelativering, iets waar een Olga of Danira nog nooit van gehoord hebben, om eens de vergelijking te maken.

Ik hoop dus dat Rani en Merol er vanavond Danira uitwippen.
Ik doe nog wat mee aan het negatieve commentaar op Danira:
Ik zou de vader van Danira wllen aanraden een vaderschapstest te laten doen. Die beminnelijke mens kan moeilijk zo een dochter verwekt hebben. Heb het al eerder geschreven: Het huis van Eric Goens, daarin was ook een uitzending met DBT. Ik heb die uitzending bewaard, gewoonweg omdat de papa zo een aangename mens was, zo down to earth en in alles het tegengestelde van zijn dochter. Ik dacht toen: naar die man zijn uitspraken ga ik nog een keer luisteren. Terwijl Danira voor mij niet snel genoeg haar mond kan sluiten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan