De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Allé die vraag met de Queen, zo’n toeval zeg een paar uur na haar overlijden
Paar jaar geleden ook met Luc De Vos.

Jonas zijn vriendin zat in het spel samen met Luc en Jonas in de jury.
Jonas had toen een tshirt aan met "dood aan de andere kanditaten" of zelfs "dood aan Luc De Vos", weet het niet exact meer.

En een paar dagen later...
Hoe slecht moet die zich niet gevoeld hebben?
Puur toeval, maar toch.

Het jurykoppel van gisteren moeten ze voor mij niet meer uit de kast halen.
Behalve de finale vond ik persoonlijk de uitzending van gisteren er de minste uit.
(Behalve de Boris dan natuurlijk).

Dieje fax met postzegel vond ik wel de moeite :D .

En Boris vond ik wel goed tijdens de gewone slimste mens maar gisteren vond ik hem toch dik de minste kandidaat op vlak van wie mag erin blijven en wie moet eruit, qua sterkte tijdens de quiz zitten er geen zwakke kandidaten in dit seizoen normaal.

Vond het ook maar een matige aflevering gisteren.

Vind het ook wel jammer dat Gert er uit ligt. Is een easy target om mopjes over te maken voor de jury en komt zelf ook soms eens scherp uit denk hoek.

Allez, Herman Brusselmans is geniaal.
Vindt ge dat echt? Dat is een flauw afkooksel van zichzelf geworden. Of ik ben zijn 'humor' misschien beu.
Ik kan er in ieder geval niet meer mee lachen. Geef mij dan maar rik verheye en pedro elias of jeroom. Elodie ook niet, zelfs niet zonder haar gele haar.

Hij is wat gezapig geworden met ouder worden, maar misschien ook wel wat respectvoller.

Zo lang Degand en Opbrouck maar niet opnieuw worden samengezet, is het al goed...
gezapig vind ik nu niet een kenmerk om bij DSMTW te horen en zeker niet bij de Allerslimste Mens. Dan moet ge ad rem zijn en dat kan evengoed in combinatie met respectvol (vind ik). Neen, het was voor mij nen ouwe sasa die daar de mopkes van zijn blad af zat te lezen.

Degand: staat die nog gepland?????????????? Laat uit seg.
Opbrouck: daar kan ik niet direct een oordeel over vellen. Heeft die in het verleden er al in gezeten? (Als jurylid)?
En James Cook ook liever niet. Jennifer Heylen vind ik niet superslecht en speels. Liever 3x JH dan 1x Degand. (Sorry)

Heeft die in het verleden er al in gezeten? (Als jurylid)?
Ze hebben er eens alletwee samen ingezeten, vorig jaar of twee jaar geleden.
Het waren gewoon kleine jongens...
Veel lawaai, maar voor de rest niks meerwaarde.

P.S: Ooit eens De Dolfijntjes live gezien? Beetje zelfde stijl... Ook een bende bullebakken toen ik ze zag.

Paar jaar geleden ook met Luc De Vos.

Jonas zijn vriendin zat in het spel samen met Luc en Jonas in de jury.
Jonas had toen een tshirt aan met "dood aan de andere kanditaten" of zelfs "dood aan Luc De Vos", weet het niet exact meer.

En een paar dagen later...
Hoe slecht moet die zich niet gevoeld hebben?
Puur toeval, maar toch.
"Sterf, andere kandidaten" stond erop.
https://www.goplay.be/video/de-slimste-mens-ter-wereld/het-beste-uit-aflevering-5
4:58 kan je het zien.

Terug
Bovenaan