Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Ja, dat is common in de Afrikaanse cultuur. Die hebben thuis hopen pruiken/extensions liggen.
Voor mij allemaal ok.
Alleen jammer dat er bij mannen nog een taboe op rust en de meesten het angstvallig proberen te verstoppen (Lotti destijds, Musseeuw, ...).
 
Voor mij allemaal ok.
Alleen jammer dat er bij mannen nog een taboe op rust en de meesten het angstvallig proberen te verstoppen (Lotti destijds, Musseeuw, ...).
Bwa, Helmut Lotti met lang blond haar of een roze pruik zou maar een raar zicht zijn. :unsure:
 
Bwa, Helmut Lotti met lang blond haar of een roze pruik zou maar een raar zicht zijn. :unsure:
HL-Torgny-329-%C2%A9-gwenny-eeckels-1024x683.jpg


Toch een mooi resultaat?
 
Geen reacties op de uitzending van vandaag? Ik vond het wel een goeie aflevering.
Niks op aan te merken in negatieve zin.
 
Ik vind dit seizoen voorlopig ook prima wordt deftig gequizt ook. Als ze zo verder doen prima reeks (na dat ik de vorige reeks t minste vond).
 
Wel blij dat Jonas doorgaat, ook al is het maar om zijn ad rem tussenkomsten. Kan samen met Delphine nog interessant worden op deze manier. Ella Leyers vind ik totaal geen meerwaarde voor deze quiz.
 
Wel blij dat Jonas doorgaat, ook al is het maar om zijn ad rem tussenkomsten. Kan samen met Delphine nog interessant worden op deze manier. Ella Leyers vind ik totaal geen meerwaarde voor deze quiz.
Ja, de Jonas zijn tussenkomsten die vind ik ook meestal om van te genieten. En dan aan die oogskes zie je dat hij er zelf van geniet wat hij gaat zeggen.
Over die meerwaarde, daar heb je gelijk in wat dit jaar betreft, was precies er 'het jaar teveel' aan.
Delphine Lecompte daar kijk ik naar uit. Ga binnenkort - met hoge verwachtingen - naar een voorstelling van haar.
 
Blij dat het niveau van de kandidaten hoog is. In tegenstelling tot het brede kijkerspubliek hecht ik wel waarde aan het quiz aspect van het programma. De humor mag van mij ook zeker aanwezig zijn en vond die gisteren zeker ok (zeker ook de kandidaten, inclusief Ella).

Maar zoals Gert zei zal het zeer moeilijk zijn om dit te winnen. In tegenstelling tot andere gewone seizoenen heb je nu geen kandidaten die er louter en alleen zitten ter opvulling of om hun mediacarrière te lanceren. Iedere aflevering kan je op je waarde geklopt worden door de 2 andere kandidaten.

Die finale gisteren ging razendsnel.
 
Wat ik geweldig vond:
Gert: neen, ik heb nog nooit gevochten.
Rik: Hoe? Gij klopt toch geld uit mensen hun zakken.
:laugh:
 
Laatst bewerkt:
Blij dat het niveau van de kandidaten hoog is. In tegenstelling tot het brede kijkerspubliek hecht ik wel waarde aan het quiz aspect van het programma. De humor mag van mij ook zeker aanwezig zijn en vond die gisteren zeker ok (zeker ook de kandidaten, inclusief Ella).

Maar zoals Gert zei zal het zeer moeilijk zijn om dit te winnen. In tegenstelling tot andere gewone seizoenen heb je nu geen kandidaten die er louter en alleen zitten ter opvulling of om hun mediacarrière te lanceren. Iedere aflevering kan je op je waarde geklopt worden door de 2 andere kandidaten.

Die finale gisteren ging razendsnel.
Het ideale imo zou zijn dat de eerste ronde blijft zoals het nu is, grotendeels moppen en grappig.


Daarna moet het niveau van de vragen vooral omhoog. Nu zijn ze vaak nog wat te makkelijk, zeker voor deze kandidaten
 
Het antwoord van Jeroom met zijn Muppetstune op de kreet 'schatje, I love you' was hilarisch.
Alleen vraag ik me af of dat dan ook niet op voorhand was overlegd ... Ik vrees van wel eigenlijk....
 
Terug
Bovenaan