Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Delpine had niet naar haar therapeute moeten gaan. Ze - Delphine- was veel te serieus behalve toen ze het over die moordenaar had.
 
Geef die nog een aflevering of twee dan gaat die wel terug los (en zelfs nu was ze al interessanter als 90% van alle kandidaten over alle seizoenen heen :love: ).
 
Ella en Gert hadden te weinig tijd vermoed ik.
Hun vorige deelname was het bij beide met 2 vingers in de neus (ook al wonnen ze hun seizoen niet).

Het was trouwens de allereerste keer dat Gert het finalespel verloor
 
Arevee, ik denk dat gij wel een beetje verliefd bent op Delphine hé.
Maar die heeft Frank al, de voormalige vrachtwagenchauffeur.
Ge zult het toch nog een tijdje moeten aanzien.
 
1240
 
Delpine had niet naar haar therapeute moeten gaan. Ze - Delphine- was veel te serieus behalve toen ze het over die moordenaar had.
Ik vond ze misschien wat meer gefocust, maar nog altijd zoals vroeger.
Altijd grappig dat ze haarzelf probeert te excuseren, wanneer ze geconfronteerd wordt met een scherp citaat van haarzelf.... en dan erna er toch nog een schepje bijdoet.. ("ik heb die dan in een volgende column uitgelachen" 😂).

Vind trouwens dat Bocky en Geubels er voor spek en bonen bij zaten.
Dat ligt niet aan hen, maar de kandidaten zelf en Erik hadden gewoon alles heel strak in de hand.
 
Heb gisteren voor de eerste keer gekeken, en het na 5 minuten terug afgezet. Tot een aantal jaren terug was het een aangenaam programma, maar wat voor een uitgemelkte saaie rommel is dat ondertussen wel niet geworden. Quasi dezelfde jury met exact dezelfde afgezaagde 'humor' (al een chance dat übersaaie Jeroom niet in de jury zit tho), Erik die blijft lachen met alles wat er beweegt of gebeurd, en ze doen zelfs geen moeite meer om nieuwe kandidaten te zoeken. Volgend jaar the best of the best of the best zeker?


Check die vlag rechtsboven. oi22
 
Arevee, ik denk dat gij wel een beetje verliefd bent op Delphine hé.
Maar die heeft Frank al, de voormalige vrachtwagenchauffeur.
Ge zult het toch nog een tijdje moeten aanzien.
Pfft zo'n rabiaat bebaarde, compulsief caradrinkende ex-vrachtwagenchauffeur... .

Daar kan ik idd niet aan, vermits ik nog nooit met een vrachtwagen gereden heb :( . Ik zal is zien wat zo'n oude DAF precies kost.

Maar Delphine is interessant en uniek, dus ik geef me niet zomaar gewonnen!
 
Heb gisteren voor de eerste keer gekeken, en het na 5 minuten terug afgezet. Tot een aantal jaren terug was het een aangenaam programma, maar wat voor een uitgemelkte saaie rommel is dat ondertussen wel niet geworden. Quasi dezelfde jury met exact dezelfde afgezaagde 'humor' (al een chance dat übersaaie Jeroom niet in de jury zit tho), Erik die blijft lachen met alles wat er beweegt of gebeurd, en ze doen zelfs geen moeite meer om nieuwe kandidaten te zoeken. Volgend jaar the best of the best of the best zeker?



Check die vlag rechtsboven. oi22
Ik zie ze niet tussen de vuile greasy plekken op dat ooit witte behang... :unsure:
 
Pfft zo'n rabiaat bebaarde, compulsief caradrinkende ex-vrachtwagenchauffeur... .

Daar kan ik idd niet aan, vermits ik nog nooit met een vrachtwagen gereden heb :( . Ik zal is zien wat zo'n oude DAF precies kost.

Maar Delphine is interessant en uniek, dus ik geef me niet zomaar gewonnen!
En nu wilde ik u nog een plezier doen en een goed woordje voor u doen. Binnenkort ga ik naar een voorstelling: Moedig achterwaarts.
(Moedig achterwaarts is een collectief dat het literair equivalent van de superband is. De vier schrijvers zijn zodanig gepokt en gemazeld dat apothekers tubes Inotyol naar hen toe gooien. Zij smijten baldadige gedichten, absurde verhalen, ontregelende romanfragmenten en brieven op tafel.)

Lees ik net dat Delphine Lecompte omwille van persoonlijke omstandigheden wordt vervangen. Damn. Heeft er misschien iemand toevallig daar ergens een optreden van gezien? Eerlijkheidshalve geef ik toe dat het Delphine was die mij over de streep heeft gehaald om te boeken. Misschien valt het nog mee, on verra.

Misschien mag ze niet meer rondtoeren van hare camionchauffeur, uit schrik dat gij in de zaal zoudt zitten. Maar ge ziet wat voor goed karakter ik heb: een nobele onbekende zo willen helpen terwijl ik er zelf nul voordeel van heb.

Voor vanavond zijn mijn verwachtingen weer hoog gespannen en hoop ik dat Delphine toch nog op haar vroeger amusementsniveau komt.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het dit jaar buiten de eerste aflevering beter dit jaar. Hier en daar wat moeilijker vragen en de humor lijkt me wat spontaner. En de nadruk op lijkt.
 
Terug
Bovenaan