De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Wat was er 2 dagen later? Overlijden van Luc de Vos?
De Vos is volgens google pas 29 november overleden. Maarja de line up van die aflevering zou nu gewoon niet meer kunnen dat is duidelijk. De Pauw is een top quizzer en op dat vlak had die wel een meerwaarde kunnen zijn in dit seizoen maar op mediavlak is dat de meest verbrande man na Guy Van Sande in Vlaanderen
 
Wat was er 2 dagen later? Overlijden van Luc de Vos?
Nee, die aflevering uit de link. Was wat verder blijven kijken naar de compilaties met Luc De Vos nav de link die hier gepost werd. Heel vreemd om De Pauw dan ineens te zien opduiken.
Zou idd sowieso een speler geweest zijn voor deze editie.
 
Wat ik ook nog een beter idee zou vinden als het publiek mocht stemmen wie als jury aan bod kwam.
Want hoe goed Margriet misschien ook haar best doet, als jury in dit spel (# van de jury in een ander spel, hier is de amusementswaarde veel groter) vind ik haar niet geweldig. (Nog altijd beter dan Degand).
Is er in de huidige lichting met jong talent niet voldoende aanbod om de afleveringen mee te vullen als jury?
 
Wat ik ook nog een beter idee zou vinden als het publiek mocht stemmen wie als jury aan bod kwam.
Want hoe goed Margriet misschien ook haar best doet, als jury in dit spel (# van de jury in een ander spel, hier is de amusementswaarde veel groter) vind ik haar niet geweldig. (Nog altijd beter dan Degand).
Is er in de huidige lichting met jong talent niet voldoende aanbod om de afleveringen mee te vullen als jury?
Letterlijk iedereen is beter dan Degand
 
Ik kijk sinds een heel aantal jaren nog eens. Is het al lang dat de puzzelronde zo afgezwakt is? Er zit nu bijna altijd een semi-doe-vraag in (zeg x op manier y), of de antwoorden staan er min of meer letterlijk (4x het woord doos als deel van een woord bijvoorbeeld). Het lijkt ook dat de kandiaten meestal alles snel vinden van de puzzel.

Voor de rest ben ik wel weer helemaal mee hoe plezante tv dit toch wel is :D
 
De doe-vragen ben ik wel beu ondertussen. En is het nu mijn gedacht of zitten er minder vragen in à la 'Welke landen hebben het meeste....' waarop de meeste kandidaten gewoon een hoop landen aframmelden?
 
Ik vond die doe-vraag van gisteren wel goed! Delphine was terecht de winnaar van 10 sec.
En die semi-doe vraag in de puzzelronde: dan ben ik meestal nog de mogelijkheden aan 't lezen en beginnen de kandidaten al te zingen, of te driniken, of .... (daar heb ik totaal geen probleem mee). En afgezwakt: blijf maar 20 seizoenen lang, 34 afleveringen per seizoen, combinaties bedenken. (niet dat die er niet zijn, maar zijn we niet allemaal een beetje verwend?)
Van die landen, dat is donderdag (denk ik dat het was) nog geweest.
 
Urbanus, Focketyn, De Beule, Geubels, Sien Eggers

Urbanus wil het niet meer doen, heeft hij ooit gezegd in een interview.
Hij vond dat het niet zo z'n ding is, omdat hij meestal iets wil opbouwen en ad rem reageren kan hij niet goed, zegt hij zelf.

Ik heb hem nochtans al dikwijls gezien in andere programma's vroeger, waar hij uit het niks heel grappige en vooral unieke replieken gaf.

Maar goed, Urbanus is een held, dus die kan niks verkeerd doen wat mij betreft.
 
Kan iemand zich nog de film herinneren waarover Jonas in de laatste ronde bijna niks wist en waar Delphine de laatste 2 antwoorden kon aanvullen?
 
Terug
Bovenaan