Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De co2 concentratie in de lucht. Het is echter zo een brolding dat de gemeten concentratie lager ligt dan wat er van nature aanwezig is in de atmosfeer.Ik snap de mop niet precies. Wat meet dat ding dan?
Dan gaan er wrsch nog pipo's memmen dat de klimaatopwarming ook een hoax is.De co2 concentratie in de lucht. Het is echter zo een brolding dat de gemeten concentratie lager ligt dan wat er van nature aanwezig is in de atmosfeer.
correctie. de gemeten concentratie ligt lager dan wat er nu momenteel en uiteraard niet van nature in de atmosfeer aanwezig is.De co2 concentratie in de lucht. Het is echter zo een brolding dat de gemeten concentratie lager ligt dan wat er van nature aanwezig is in de atmosfeer.

. dat gaat nu echt helpen tegen een pandemie...het is nochtans niet zijn eerste keer hoorVoor jezelf veel belachelijker te maken dan Stanny Crets in de 7de dag vandaag moet je toch al zeer veel moeite doen.

Dat men dat eigenlijk nog mag verkondigen op tv dat de regering maar meer bedden moest gaan voorzien. Misschien moeten we een gaan opperen op tv dat de regering maar het virus moet verbieden. Ook al even realistisch.Heb maar een stukje gezien, toch weer tekenend en hypocriet hoe hij zich niet wilt uitspreken over antivaxxers zoals zijn beste vriend Peter VdB. Dat zou nochtans een perfecte oplossing geweest zijn, was iedereen van de volwassenen gevaccineerd, de ziekenhuizen lagen bijlange zo vol niet en de maatregelen zouden niet zo streng hoeven te zijn.
Maar nee, er moesten meer ziekenhuisbedden zijn, en dat is de schuld van de regering.![]()
De wegen veiliger maken? Controle op alcohol in het verkeer? Snelheidscontroles? Nee jong, meer bedden op intensieve, voor de verkeersslachtoffers.Dat men dat eigenlijk nog mag verkondigen op tv dat de regering maar meer bedden moest gaan voorzien. Misschien moeten we een gaan opperen op tv dat de regering maar het virus moet verbieden. Ook al even realistisch.

Dat men dat eigenlijk nog mag verkondigen op tv dat de regering maar meer bedden moest gaan voorzien. Misschien moeten we een gaan opperen op tv dat de regering maar het virus moet verbieden. Ook al even realistisch.
Ik verwacht van de cultuursector, horeca en evenementensector niet meer dan "de besmettingen komen niet van ons" maar daarom hoef je die niet continue een forum geven om dat te verkondigen.Wat verwacht je van iemand die leeft van culturele subsidies? Regering moet alles maar oplossen met een eindeloze pot geld...
Als Conner Rousseau niet weet hoeveel hij verdient , dan is het zeker geen sukkelaar , mijn gedacht .Dan zwijgen we hier nog doodleuk over hoe hij hoopt dat er een partij uit Vivaldi stopt om de regering - één van de meest moeizaam gevormde regeringen ooit - te laten vallen, want dat zal zeker winst opleveren... en die winst ziet hij natuurlijk het liefst naar Almaci's Groen gaan.![]()
![]()
Die andere acteur was nog zieliger... verpleegkundigen zijn uiteraard zeer belangrijk, en ze mogen van mij gerust meer verdienen, maar € 6000 netto per maand? Het lijken mij eerder de parlementairen - veredelde knopjesduwers ten dienste van het partijbureau - die te veel verdienen.
Toch minpuntje voor Connor Rousseau, hij weet heus wel hoeveel hij netto ontvangt mag ik hopen en als je het echt niet weet, maar bruto wel, zeg dan op z'n minst gewoon het brutobedrag. Ik betwijfel of het op dat loon nog zo'n groot verschil maakt of je 0, 1 of 2 kinderen ten laste hebt.
Doe niet zou flauw, Connor weet tot op de centiem wat er op zijn rekening komt.Als Conner Rousseau niet weet hoeveel hij verdient , dan is het zeker geen sukkelaar , mijn gedacht .