De Afspraak / Terzake / De Zevende Dag / Pano

De co2 concentratie in de lucht. Het is echter zo een brolding dat de gemeten concentratie lager ligt dan wat er van nature aanwezig is in de atmosfeer.
correctie. de gemeten concentratie ligt lager dan wat er nu momenteel en uiteraard niet van nature in de atmosfeer aanwezig is.
In 2010 zou deze meting niet raar geweest zijn ;)
wl2x3hlai19t_wd640.jpg

Terzake : aan de geïnterviewde dame hoe gaan wij om met de pandemie :
Natuurlijke gezondheid mevrouw. Genieten van elkaar, samenzijn, de zon, de liefde allemaal van de mensen om u, zie al die lachende gezichten...

Man man man... je zou ze een knebbeke geven :(. dat gaat nu echt helpen tegen een pandemie...

De Afspraak gisteren bevestigt nogmaals mijn these: 90% van de gepercipieerde problemen in het Westen komen van verwaande mensen die gewoon te weinig omhanden hebben en er dan maar zelf creëren.
In casu: gezonde, jonge, werkloze sociologe die zoveel tijd over heeft dat ze begint te piekeren en denken dat haar vrijheid wordt afgenomen terwijl ze niet beseft dat er elke dag hardwerkende, zieke kankerpatiënten moeten wachten op een operatie omdat mensen zoals haar denken dat ze achtergesteld worden, omdat ze een f*cking QR-code moeten tonen om op restaurant te gaan.

Veel respect voor Egbert Lachaert om zo rustig te blijven. Hij mocht gerust iets feller uit de hoek komen.

Ik zie weer exact hetzelfde als met de gele hesjes: een hoop verwaande marginalen en idioten die denken dat ze achtergesteld worden en "niet gehoord" worden, niet beseffende dat ze even veel of even weinig te zeggen hebben als een ander. En dan de rest van de maatschappij die er veel eieren gaat onder leggen want "we mogen niemand voor het hoofd stoten" en "we moeten begrip opbrengen voor ieders standpunt", terwijl de idioten verdomme zélf uitblinken in onbegrip en uitblinken in gebrek aan respect voor anderen hun standpunt. Respectloos tegenover kankerpatiënten, respectloos tegenover andere mensen met een zwakke gezondheid, respectloos tegenover de zorg en respectloos tegenover de wetenschap. Maar wel zélf respect eisen omdat ze zich te goed voelen om een QR-code te tonen. #PrayForTheWappies

Oja, en de boel kort en klein slaan. Dat kunnen ze ook goed, net zoals de gele hesjes. Tot daar hun bijdrage aan de maatschappij.

Ze kunnen van MVR zeggen wat ze willen, maar het geeft hier vandaag toch maar een zeer duidelijke en heldere uitleg over de nieuwe variant en hoe alles werkt om dat te vinden, te testen en een vaccin te maken.

Heb maar een stukje gezien, toch weer tekenend en hypocriet hoe hij zich niet wilt uitspreken over antivaxxers zoals zijn beste vriend Peter VdB. Dat zou nochtans een perfecte oplossing geweest zijn, was iedereen van de volwassenen gevaccineerd, de ziekenhuizen lagen bijlange zo vol niet en de maatregelen zouden niet zo streng hoeven te zijn.

Maar nee, er moesten meer ziekenhuisbedden zijn, en dat is de schuld van de regering. :sarcastic:

Heb maar een stukje gezien, toch weer tekenend en hypocriet hoe hij zich niet wilt uitspreken over antivaxxers zoals zijn beste vriend Peter VdB. Dat zou nochtans een perfecte oplossing geweest zijn, was iedereen van de volwassenen gevaccineerd, de ziekenhuizen lagen bijlange zo vol niet en de maatregelen zouden niet zo streng hoeven te zijn.

Maar nee, er moesten meer ziekenhuisbedden zijn, en dat is de schuld van de regering. :sarcastic:
Dat men dat eigenlijk nog mag verkondigen op tv dat de regering maar meer bedden moest gaan voorzien. Misschien moeten we een gaan opperen op tv dat de regering maar het virus moet verbieden. Ook al even realistisch.

Dat men dat eigenlijk nog mag verkondigen op tv dat de regering maar meer bedden moest gaan voorzien. Misschien moeten we een gaan opperen op tv dat de regering maar het virus moet verbieden. Ook al even realistisch.
De wegen veiliger maken? Controle op alcohol in het verkeer? Snelheidscontroles? Nee jong, meer bedden op intensieve, voor de verkeersslachtoffers.

Controle, opvoeding, sensibilisering, jeugdwerking,... op straat? Nee jong, meer gevangenissen bouwen om alle criminelen op te vangen.

"Mijnheer de heel erg kwade Crets, antivaxxers zoals uw beste vriend Peter zijn een groot deel van de oorzaak waarom de ziekenhuizen zo vol liggen en waarom nu deze maatregelen nodig zijn." Crets: "Daar spreek ik mij niet over uit, dat is een ethische kwestie, het is de schuld van de regering, meer bedden begot!". :sarcastic:

Laatst bewerkt:

Wat verwacht je van iemand die leeft van culturele subsidies? Regering moet alles maar oplossen met een eindeloze pot geld...

Wat verwacht je van iemand die leeft van culturele subsidies? Regering moet alles maar oplossen met een eindeloze pot geld...
Ik verwacht van de cultuursector, horeca en evenementensector niet meer dan "de besmettingen komen niet van ons" maar daarom hoef je die niet continue een forum geven om dat te verkondigen.

Heel wat ondernemers die serieus creatief uit de hoek gekomen zijn, maar de creatieve sector komt niet verder dan klagen en zeuren voor steun.

Dan zwijgen we hier nog doodleuk over hoe hij hoopt dat er een partij uit Vivaldi stopt om de regering - één van de meest moeizaam gevormde regeringen ooit - te laten vallen, want dat zal zeker winst opleveren... en die winst ziet hij natuurlijk het liefst naar Almaci's Groen gaan. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Die andere acteur was nog zieliger... verpleegkundigen zijn uiteraard zeer belangrijk, en ze mogen van mij gerust meer verdienen, maar € 6000 netto per maand? Het lijken mij eerder de parlementairen - veredelde knopjesduwers ten dienste van het partijbureau - die te veel verdienen.
Toch minpuntje voor Connor Rousseau, hij weet heus wel hoeveel hij netto ontvangt mag ik hopen en als je het echt niet weet, maar bruto wel, zeg dan op z'n minst gewoon het brutobedrag. Ik betwijfel of het op dat loon nog zo'n groot verschil maakt of je 0, 1 of 2 kinderen ten laste hebt.

Dan zwijgen we hier nog doodleuk over hoe hij hoopt dat er een partij uit Vivaldi stopt om de regering - één van de meest moeizaam gevormde regeringen ooit - te laten vallen, want dat zal zeker winst opleveren... en die winst ziet hij natuurlijk het liefst naar Almaci's Groen gaan. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Die andere acteur was nog zieliger... verpleegkundigen zijn uiteraard zeer belangrijk, en ze mogen van mij gerust meer verdienen, maar € 6000 netto per maand? Het lijken mij eerder de parlementairen - veredelde knopjesduwers ten dienste van het partijbureau - die te veel verdienen.
Toch minpuntje voor Connor Rousseau, hij weet heus wel hoeveel hij netto ontvangt mag ik hopen en als je het echt niet weet, maar bruto wel, zeg dan op z'n minst gewoon het brutobedrag. Ik betwijfel of het op dat loon nog zo'n groot verschil maakt of je 0, 1 of 2 kinderen ten laste hebt.
Als Conner Rousseau niet weet hoeveel hij verdient , dan is het zeker geen sukkelaar , mijn gedacht .

Als Conner Rousseau niet weet hoeveel hij verdient , dan is het zeker geen sukkelaar , mijn gedacht .
Doe niet zou flauw, Connor weet tot op de centiem wat er op zijn rekening komt.
Ook voor hem maakt geld uit en doet hij dit alles niet uit liefdadigheid.
Zijn grote voordeel is dat hij zeer weinig onkosten heeft, dus een groot stuk komt terecht op de spaarboek.
Het is geen sukkelaar maar zeker ook geen lid van de club der rijken hoor.

Terug
Bovenaan