De Afspraak / Terzake / De Zevende Dag / Pano

Deze aflevering van Terzake was er ergerlijk. Connor probeert een moeilijk ethisch debat te voeren, en Almaci maakte het de hele tijd kapot met retorische trucjes: nooit op de vraag antwoorden, hem woorden in de mond leggen, extreem bitsig.

(debat ging over kinderen afnemen van vrouwen met drugsproblemen etc)
 
'postjes pakken' , 'niet transparant', ....

Jong VLD voorzitster Tess Minnens zeer hard voor eigen partij ivm. Sihame subsidie.
 
Deze aflevering van Terzake was er ergerlijk. Connor probeert een moeilijk ethisch debat te voeren, en Almaci maakte het de hele tijd kapot met retorische trucjes: nooit op de vraag antwoorden, hem woorden in de mond leggen, extreem bitsig.

(debat ging over kinderen afnemen van vrouwen met drugsproblemen etc)
Ons Meyrem ooit anders weten doen?

Sinds ons Gwendy verbannen is naar haar thuisstad, dingt ons Meyrem naar de titel van incompetenste partijvoorzitter. Voor de liefhebbers onder ons, je kan nog steeds genieten van ons Gwendy in het Vlaams parlement. De prés van burgemeester en parlementariër komen niet in de buurt van €50 000 maar zijn wel recurrent.
 
Klassiek spelletje dolk in de rug steken bij VLD vanavond. Juffrouw Minnens ziet meteen een kans om af te rekenen met Oubakwaki Kaouakibi. Zonder twijfel een (ex)-kandidaat voor het leiderschap binnen de partij op de lange termijn (vrouw, minderheid, én Antwerpen) De verontwaardiging van de jongerenvoorzitter is ook maar dat hoor. Verleden verkiezingen heeft Gwendoline gewoon Goedele Liekens door de strot van de liberale kiezer geramd en daarover hebben we haar niet gehoord.
 
Laatst bewerkt:
Deze aflevering van Terzake was er ergerlijk. Connor probeert een moeilijk ethisch debat te voeren, en Almaci maakte het de hele tijd kapot met retorische trucjes: nooit op de vraag antwoorden, hem woorden in de mond leggen, extreem bitsig.

(debat ging over kinderen afnemen van vrouwen met drugsproblemen etc)
Echt irritant, precies kinderen. Ik dacht dat die hoge lonen kregen omdat we anders monkeys krijgen als we peanuts betalen? Moeten het loon precies nog eens verdubbelen dan.
'postjes pakken' , 'niet transparant', ....

Jong VLD voorzitster Tess Minnens zeer hard voor eigen partij ivm. Sihame subsidie.
Ach, de jongerenafdeling... wat impact heeft dat? (0).
En Tess haar politieke carriere bij de vld is bij deze ook voorbij, lol.
 
Deze aflevering van Terzake was er ergerlijk. Connor probeert een moeilijk ethisch debat te voeren, en Almaci maakte het de hele tijd kapot met retorische trucjes: nooit op de vraag antwoorden, hem woorden in de mond leggen, extreem bitsig.

(debat ging over kinderen afnemen van vrouwen met drugsproblemen etc)
Ook gezien en helemaal mee eens. Rousseau met een duidelijke ja/nee vraag en haar antwoord is "wij zijn progressief".
En de uitspraak "als progressief snap ik niet dat je tegen een kind kan zeggen dat het nooit geboren mocht worden", vond ik juist heel conservatief. En draai en keer het zoveel ge wilt: er zijn jammer genoeg wel degelijk kinderen die beter niet geboren waren.
 
Deze aflevering van Terzake was er ergerlijk. Connor probeert een moeilijk ethisch debat te voeren, en Almaci maakte het de hele tijd kapot met retorische trucjes: nooit op de vraag antwoorden, hem woorden in de mond leggen, extreem bitsig.

(debat ging over kinderen afnemen van vrouwen met drugsproblemen etc)
Classic Almaci toch wel...

Op dat gebied heb ik wel veel respect voor de manier waarop Connor (voorlopig nog) aan politiek doet. Ik ben het zeker niet zomaar eens met alles wat hij zegt/doet, maar hij durft tenminste wel echt in te gaan op bepaalde zaken ipv daar te gaan zitten met als enige doel elke aanzet naar een deftig gesprek in de kiem te smoren.
 
Ach, de jongerenafdeling... wat impact heeft dat? (0).
En Tess haar politieke carriere bij de vld is bij deze ook voorbij, lol.
Bij Open VLD heeft de jongerenafdeling wel degelijk een serieus been in de partij. En niet alleen qua doorstroming van ex-voorzitters (zoals De Backer of Vande Reyde, maar ook echt wel inhoudelijk. Dus wees maar zeker dat de kritiek van Minnens toch ter harte genomen zal worden, intern.
 
Ik heb die pano reportage ook net bekeken, wat een schande. Echt om van te walgen. 🤮
Wat me vooral stoort is hoe er hier niets van gevolg aan wordt gegeven. Geen frontpage voor hln of andere kranten. Wetende dat kabinetten wel al eens bellen naar kranten om artikels offline te halen of aan te passen heb ik het gevoel dat er hier ook weer afspraken zijn waar onze media zich aan houdt.

Waar is de outrage?
 
Terug
Bovenaan