VTM2 Dat Eet Dan Gelukkig Zijn

DwightSchrute

Well-known member
In dat eet dan gelukkig zijn trekt de onversneden Bockie De Repper op een culinaire queeste doorheen het land om aan te schuiven aan de keukentafel van de gewone Vlaming.

336
 
Bockie vind ik nu echt eens een geniale kerel.
Hij speelt zeker een typetje maar was voor zijn bekendheid ook reeds een fenomenale gast.

Net aflevering 1 gezien en toch enkele keren goed moeten lachen. Vooral dat laatste, met ene Frans Billen.
 
“Ik weet niet of ik hier ooit nog wegraak”

😂
Met die lift, en dan uiteindelijk geen eten krijgen :biglaugh:
Daarna ook eens gaan opzoeken en die foto's zijn wel degelijk allemaal echt. Ik vraag me nu af indien die schoenen van The Wizard and The Oz en dat Golden Globe beeldje ook echt zijn, dat moet toch tonnen waard zijn ?
 
Met die lift, en dan uiteindelijk geen eten krijgen :biglaugh:
Daarna ook eens gaan opzoeken en die foto's zijn wel degelijk allemaal echt. Ik vraag me nu af indien die schoenen van The Wizard and The Oz en dat Golden Globe beeldje ook echt zijn, dat moet toch tonnen waard zijn ?

Die heeft al paar keer meegedaan in Stukken van mensen met onder andere gouden schoenlepen van Sinatra, hoed van JR uit Dallas en dan nog iets van Charlie Chaplin...denk dat hem toen in totaal een 100k wou voor zijn stukken.
 
Die heeft al paar keer meegedaan in Stukken van mensen met onder andere gouden schoenlepen van Sinatra, hoed van JR uit Dallas en dan nog iets van Charlie Chaplin...denk dat hem toen in totaal een 100k wou voor zijn stukken.
Wat een figuur, en dan bereide maaltijden uit de supermarkt eten :biglaugh:
 
Briljante figuur, ik ben zeker fan. Dat is volgens mij de real-life versie van het getekende Urbanus stripfiguur.

Maar ze gaan wel moeten oppassen dat ze hem niet verbranden als het opeens teveel overal Bockie wordt. Meer een figuur voor korte social media fragmentjes en sporadische gast-optredens maar dit programma is zeker lachen en het gaat hem goed af.
 
Wat een aandachtzoeker gewoon, gewoon op en top mediageil.
Heeft al twee films over zichzelf gemaakt blijkbaar :wtf:
Dat merk je toch, elke kans om een video equipe of krant bij hem te krijgen zal die nemen.
Ookal weet hij niet over wat het gaat, in dit geval eten.
In het begin was het nog grappig die 'heb je een uitnodiging' en 'heb je een kaartje' in de lift maar als je erbij nadenkt is die gewoon niet goed in z'n kop.

Verder vond ik het programma behoorlijk cringe en sta ik er versteld van wat voor figuren er rond lopen en hoe sommige mensen leven.
Wel benieuwd naar meer al is het gewoon omdat ik Bockie wel kan pruimen.
 
Een tijdje geleden zag ik in de locale "Ge zijt van ..."-groep een oproep voor Vlaamse gezinnen om "een BV" aan tafel uit te nodigen voor een gewone maaltijd. Benieuwd of die effectief gewone maaltijden gaat krijgen of dat mensen zich toch gaan uitsloven.
 
Met die lift, en dan uiteindelijk geen eten krijgen :biglaugh:
Daarna ook eens gaan opzoeken en die foto's zijn wel degelijk allemaal echt. Ik vraag me nu af indien die schoenen van The Wizard and The Oz en dat Golden Globe beeldje ook echt zijn, dat moet toch tonnen waard zijn ?
Die schoenen al zeer waarschijnlijk niet. Ik heb het eens opgezocht, en ze trekken goed op die uit de film, maar ze hebben precies geen hiel, en in de film wel. Die schoenen zijn ook 1 miljoen USD waard dus ik denk niet dat je dat zomaar op uw eettafel zet op tv.

Wel ne speciale mens. Ik heb de indruk dat dat maar een eenzaat is die nog eens blij was dat hij op tv kwam. Die foto's zijn allemaal duidelijk van vér vervlogen tijden.
 
Heb dit programma nog niet gezien, maar ik kijk hem al even op youtube en ik vind het een briljante mens. Ook gewoon super nostalgisch voor mij om hem te horen spreken, als oost-vlaming die nu in leuven woont
 
Die schoenen al zeer waarschijnlijk niet. Ik heb het eens opgezocht, en ze trekken goed op die uit de film, maar ze hebben precies geen hiel, en in de film wel. Die schoenen zijn ook 1 miljoen USD waard dus ik denk niet dat je dat zomaar op uw eettafel zet op tv.

Wel ne speciale mens. Ik heb de indruk dat dat maar een eenzaat is die nog eens blij was dat hij op tv kwam. Die foto's zijn allemaal duidelijk van vér vervlogen tijden.
Hij heeft wel een hollywoodmuseum gehad maar inderdaad een narcist tot en met.
Bockie speelde daar wel geniaal op in.
 
Die heeft ook altijd een Mercedes garage gehad in Hasselt waar ie wel wa exclusieve bakken verkocht, beetje flauw om hem daar zo nu neer te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan