VTM2 Dat Eet Dan Gelukkig Zijn

Wtf, die kerel heeft zijn eigen films! :laugh:

 
Ik had er toch meer van verwacht, valt serieus tegen.
Lijkt precies zo slecht georganiseerd, die mensen moeten toch hunzelf ingeschreven hebben, maar zo altijd precies of ze van niets weten en dan met moeite iets van eten krijgen, waar het toch zou moeten over gaan.…
 
Ik had er toch meer van verwacht, valt serieus tegen.
Lijkt precies zo slecht georganiseerd, die mensen moeten toch hunzelf ingeschreven hebben, maar zo altijd precies of ze van niets weten en dan met moeite iets van eten krijgen, waar het toch zou moeten over gaan.…
Bij het Syrische gezin was de “brihang” toch wel uitgebreid…

En dan daarna een nummer van Brihang in de montage… 😂
 
Frans Billen is precies een kopie van Eddy Kerkhofs, alleen die laatste kan koken en daarnaast ook nog eens stoefen met zijn bekende gasten! Help die man 😲
 
Bockie over de golfbreker… Dat is hier precies Wouters vs. Waes….😂

Enne… dat ene meisje van 27 in Knokke-Heist met haar eigen huis, was een leuke verschijning.
 
Hoe zijn de mensen waar hij langs gaat eigenlijk in dat programma verzeild, want sommigen lijken precies niet te weten waarover het gaat. In elk geval enorm absurde televisie.
 
Een tijdje geleden zag ik in de locale "Ge zijt van ..."-groep een oproep voor Vlaamse gezinnen om "een BV" aan tafel uit te nodigen voor een gewone maaltijd. Benieuwd of die effectief gewone maaltijden gaat krijgen of dat mensen zich toch gaan uitsloven.
Antwoord op de post hierboven…
 
Terug
Bovenaan