Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai had letterlijk nog nooit van die kerel gehoord, en dan zo'n prestatie...

Wel beetje arrogant als hij zegt dat hij wereldkampioen kan worden lol, aleja ... als ge hoog niveau gooit sure, maar em is ergens top 60... voetjes op de grond ;)

Als josh rock zo blijft gooien dan zie ik hem minstens halve finale spelen.

Wanneer speelt evans terug??
En benieuwd wat wesley plaisir volgende match gaat gooien

Als josh rock zo blijft gooien dan zie ik hem minstens halve finale spelen.

Wanneer speelt evans terug??
En benieuwd wat wesley plaisir volgende match gaat gooien

Ik ben wel fan van rocky, ik geloof ook in hem.

Het jaar voor Litler z'n doorbraak speelde die iedereen naar huis, de verwachtingen waren torenhoog maar dan had hij plots die dip, maar nu is hij toch wel op zeer hoog niveau aan het gooien, en dit al enkele maanden lang...

Hij zei ooit in een interview paar maand geleden dat "wat littler kan, hij ook kan", dat is misschien nog iets te vroeg, maar ik zie hem wel nog nr 2 worden op de OOM.

Een sterk toernooi voor Plaisier. Hij mag fier zijn op zichzelf. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven (ook al is het een Nederlander ;))
Nochtans zag het er lang goed uit. Hij stond op een bepaald moment zelfs 3-1 voor. Maar bij 3-2 begon hij op het belangrijkste moment te missen. :S

Laatst bewerkt:
Mooie match tot 2-2 maar toen stortte Pietrczko helemaal in.
De beloning is een matchke tegen den Jonny. :tongue:

Ook een erg belangrijke match voor Harryson: Bij winst tegen Jonny pakt hij automatisch een tourkaart volgend seizoen en mag hij de Q-school skippen.

Ik hoor hier veel vrienden zeggen dat "Prime" Phil Taylor een pak rammel zou krijgen van quasi elke topper omdat het niveau sterk omhoog zou zijn gegaan. Ze kennen er dan precies toch niet veel van. :)

Ivm het algemene niveau: Akkoord. Er zijn meer goeie darters dan vroeger. Maar van "Prime" Taylor winnen? Hij is één van de beste darters voor een reden hé. :tongue:

Even checken ..
Taylor in 2009 zijn gemiddelde op het WK was 104 in 6 matchen. Wie doet of gaat straks beter doen anno 2025 / 2026? :p

Taylor in 2009 zijn gemiddelde op het WK was 104 in 6 matchen. Wie doet of gaat straks beter doen anno 2025 / 2026? :p
Littler heeft bovenstaande gelezen. :LOL:
107 gemiddeld en 70% op de dubbels.

Van Veen gooide in R2 nog iets hogere gemiddelden maar die dubbels maakt dit tot op heden de beste prestatie van het WK.
Wie doet straks nog beter?

Laatst bewerkt:
Ja man, kwam van een feestje, net op tijd voor Litler z’n match, leg me neer, en val gewoon meteen in slaap…… en dan zie ik 107 gemiddeld, FUCK.

Ja das echt een fenomeen zoals je dat zelden ziet, Suljovic boven de 96 gemiddeld en die krijgt in vier sets, zes kansen op dubbels waarvan hij er dan nog drie pakt ook, droog 4-0 voor Littler.

Voorlopig zet ik Prime Taylor en Prime Van Gerwen nog net iets boven Littler maar ik plaats Littler toch al 3des op de All-time ranglijst.
Misschien ben ik nu te positief ??? maar het is echt ne kerel. :tongue:

Hij is nog ne snotaap en nu al zo goed ..

Hoeveel matchen heb je gezien van Taylor als ik vragen mag? (Ik nul voor alle duidelijkheid)

Veel komt aan op longevity vind ik in die discussie. Ergens hoop ik persoonlijk dat hij die niet heeft want imo is het wel een stuk saaier geworden sinds Littler zo domineert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan