Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

  • Limburg en curryworst

    Stemmen: 14 2,8%
  • Antwerpen en curryworst

    Stemmen: 118 23,8%
  • Brussel en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

    Stemmen: 59 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 46 9,3%
  • West-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Limburg en frikandel

    Stemmen: 47 9,5%
  • Antwerpen en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Brussel en frikandel

    Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

    Stemmen: 14 2,8%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 81 16,3%
  • West-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 106 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    496
Sinds deze thread is het aantal keren da k e fritje met ne curryworst (special) bestel verdubbeld. En nu ook al tweede week op rij een broodje gehakt opgepeuzeld.

Btw, in Hasselt heb ik nog niemand lange hamburger horen zeggen, ooit. In Antwerpen (Niel) evenveel.
 
lange hamburger till I die!!!

over die ananas op pizza: 100q% gelijk

Ik vraag me dan ook af waarom ze gestopt zijn bij ananas? Waarom geen aardbeien of perzik erop 😂

Ik heb eens een pizzeria gezien waar er een pizza op de kaart stond met ananas én banaan.

Dat was wel in Tienen.
 
Ik ben wel voorr de rest niet zo zot van pizza den enige die ik af en toe eet is Hawaii 😂 . (Toen ik nog in Leuven zat al is pizza kebab af en toe)

On topic: Ne pizza met curryworst kan ook niet slecht zijn in feite nu ik erover denk.
 
Ironisch genoeg ben ik een echte purist als het eenkomt op Italiaanse keuken (ik verdiep me heel graag in het zo authentiek mogelijk bereiden van bolognese, carbonara, cacio e pepe, aglio e olio), maar toch geef ik zonder enige schaamte toe dat ik een occasionele pizza Hawaii echt wel lekker vind 😂
Hoe de Vlaming bolognesesaus kan verkrachten, daar staat niemand bij stil, vind ik eigenlijk minstens even erg als een pizza Hawaii. Idem voor room in carbonara, fuck da.
 
Hoe? De marginale driehoek is toch Aalst-Ninove... Dendermonde? Of was het Geraardsbergen? :unsure:

Tienen-Aarschot-Diest ook hoor, denk dat die "marginale driehoek" zelfs gekender is dan die van Aalst enz. Kan natuurlijk wel zijn dat sommigen dat gewoon een "vierkant met een hoek minder, zonder intellectuele en sociale capaciteiten" noemen.
 
Moest er nu eens ne pizza met schijfjes curryworst, mayonaise, ketchup en gesnipperde ajuintjes bestaan. :unsure:
 
Heel Vlaanderen bestaat uiteindelijk toch uit een groot lappendeken van marginale driehoeken.
Zijde gij recent nog in Wallonië geweest? Van zodra je de taalgrens over rijdt ga je precies altijd 20 jaar terug in de tijd: een tijd waarin rondrijden met nen auto sterk gelijkend op diej van Snellen Eddy slechts half frowned upon was...

Moest er nu eens ne pizza met schijfjes curryworst, mayonaise, ketchup en gesnipperde ajuintjes bestaan. :unsure:
takemymoney.jpg
 
Terug
Bovenaan