Solved Crypto subforum

This post has been solved
Wel, ik kan me in ieder geval al tig verschillende threads voorstellen:
- de cryptomarkt vandaag (nieuws/actualiteit)
- crypto belastingen
- trading/TA setups
- de HODL thread
- nieuwe interessante cryptoprojecten bespreken
- stacking
- en natuurlijk de grote crypto brag/whine thread 'BGers posting their W's/L's' met een polleke hoeveel profits of verlies je al hebt gemaakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Akkoord, maar een subforum voor wat nieuwe gems of TA’s wanneer je beter weer inkoop in de bear kunnen best wel handig zijn.
Het hoeft niet altijd over de laatste run in de bullmarket te gaan.
 
Hoe je het ook draait of keert is crypto/blockchain, en niet zozeer alleen bitcoin, iets dat wellicht nooit meer volledig zal verdwijnen.

Naast het financiële aspect kunnen we er ook het technologische aspect bijtrekken en heeft het dan toch zeker een plaats onder Tech Center?
 
Akkoord, maar een subforum voor wat nieuwe gems of TA’s wanneer je beter weer inkoop in de bear kunnen best wel handig zijn.
Het hoeft niet altijd over de laatste run in de bullmarket te gaan.
Klopt. Maar de postactiviteit daar zal dan in de praktijk zeer laag zijn en geen heel subforum nodig hebben. Wel nuttig is om een hele bibliotheek aan handige info voor de volgende bull run te hebben voor mensen die er in 2022-2025 pas instappen en de gewoonlijke 'op welke exchanges kan ik best bitcoins kopen?' beginnersvragen op te vangen.

Misschien dat het om de magere jaren op te vangen toch interessant zou zijn om de scope van een eventueel nieuw subforum uit te breiden naar een algemeen 'beleg/poen scheppen' subforum waar ook deze topics naartoe verhuizen mbt.:

- de beurs / aandelen / ETF
- FIRE
- obligaties/goud/andere belegproducten
- opbrengstvastgoed

Zo vang je de magere/inactieve jaren op dat het crypto only subforum anders zou meemaken. In 2018-2020 is er ook amper activiteit geweest op de 9lives cryptothread. De hype was weg en weinigen wagen zich aan bear market traden of gems zoeken. Dat doen ze pas als alles begint te stijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Imo is het overbodig en ga je op termijn weer een leeg subforum krijgen. Als de threads beperkt blijven kan het nog werken.
 
Terug
Bovenaan