Crypto - Nieuws en algemene discussie

@Vdb92
Neen. Leg gewoon genoeg geld aan de kant om new cycle coins te kunnen kopen wanneer ze terug stijgen.
De coins die er nu zijn zullen binnen enkele jaren doorgaans slechter presteren dan de nieuwe projecten.
 
@Vdb92
Neen. Leg gewoon genoeg geld aan de kant om new cycle coins te kunnen kopen wanneer ze terug stijgen.
De coins die er nu zijn zullen binnen enkele jaren doorgaans slechter presteren dan de nieuwe projecten.
ik denk wel te investeren in de nieuwe Luna coin die zou "opstarten" op 27 mei.

ik ben wel beginner in Crypto.
 
Hopelijk komt er nog een flash crash om wat goedkoop BTC in te kopen; de volgende halving is al binnen 2 jaar, dat is niet zo ver!
 
Hopelijk komt er nog een flash crash om wat goedkoop BTC in te kopen; de volgende halving is al binnen 2 jaar, dat is niet zo ver!
Ik vind de huidige 27000 € al lekker om de bags te vullen.
Hier enkel spijt dat m'n vakantiegeld nog niet gestort is. :biglaugh:
 
Ik vind de huidige 27000 € al lekker om de bags te vullen.
Hier enkel spijt dat m'n vakantiegeld nog niet gestort is. :biglaugh:
Misschien ga je net blij zijn dat je vakantiegeld nu nog niet gestort is, als op moment van storting we tegen de 20000 € zitten.
 
30k nu aan het rangen.
Next 20k rangen.
Om ultiem naar 10k te gaan waar we sterk bouncen.

Ofzoiets.

Vanaf 20k begin ik opnieuw in te kopen, BTC en ETH.
 
Ik lees dit verhaal heel erg vaak online - iedereen gaat aankopen aan 20k - zo gaan we daar volgens mij niet geraken
Als het op 20k staat, wacht iedereen op 14k om te kopen. 😬

Ik ging juist zeggen dat ik ook wacht op sub 20k. 😅
Ik toen BTC nog op 38k stond: 'als het onder 30k zakt, koop ik terug in!'

Nu BTC op 28k staat: 'bwa, dat kan nog lager, ik koop pas terug als het op 20k staat!'

Hebzucht. 🤌
 
nog even wachten om in te kopen zou ik zeggen

Ik denk dat het zakt naar 7363.38292.

Random numbers of greed.


(En daarna naar 0 of zo)
 
Zitten er hier Miners?
Ik ben een serieus zotte thuisbatterij (30kWh) met een overkill solar installatie (8kWh) aan het bouwen en zal zeer veel electrische energie te spenderen hebben.
Het plan is om op jaarbasis toch een dikke 7 MegaWatt aan energie in crypto mining rigs (CPU/GPU/IDGAF) te pompen.
De vraag is nu natuurlijk wat precies... Ik denk dat ik dat misschien op wekelijkse basis zal moeten herzien wat ik mine.
 
Zitten er hier Miners?
Ik ben een serieus zotte thuisbatterij (30kWh) met een overkill solar installatie (8kWh) aan het bouwen en zal zeer veel electrische energie te spenderen hebben.
Het plan is om op jaarbasis toch een dikke 7 MegaWatt aan energie in crypto mining rigs (CPU/GPU/IDGAF) te pompen.
De vraag is nu natuurlijk wat precies... Ik denk dat ik dat misschien op wekelijkse basis zal moeten herzien wat ik mine.
Vraag je beter in de mining thread:
https://www.beyondgaming.be/threads/het-mining-topic.9408/ 😉
 
Kijk es, een kleine run zelfs. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Een BTC relief rally is wel 'overdue':
- 7 weekly rode candles
- fear & greed index 22 dagen in status Fear. Zelfs tijdens de covid crash stond de index max 14 dagen op 'fear'.
- serieuze stock market bounce
- DXY (dollar index) met een chart reversal.
 
Terug
Bovenaan