Crypto - Nieuws en algemene discussie

nu nog mijn alts *3 gaan en ik zit terug op waar ik enkele maanden geleden zat.. :(
 
Ik lees dit verhaal heel erg vaak online - iedereen gaat aankopen aan 20k - zo gaan we daar volgens mij niet geraken

Iedereen verwacht dat precies binnen een paar maanden al.

Daar kan gerust 2 jaar over gaan. En als het dan zover is (BTC op 20k, of nog beter, op 10k), zijn de meeste nieuwkomers van vorige run waarschijnlijk niet eens meer bezig met crypto of hebben ze hun geloof erin verloren.
 
temporary-rebound-that-occurs-during-260nw-2015444585.jpg
 
Ik heb daar toch mijn twijfels over. Ik bezit BTC sinds 2016 en het is nu de eerste keer dat ik de volgende 'cycle' niet echt zie komen. Ik hoop dat ik verkeerd zit though.

Bedoel je nu dat je niet denkt dat er nog een volgende bullrun aankomt en het game over is met BTC, of dat je de volgende cyclus niet ziet aankomen? Het is nu ook wel eigen aan een bear market dat iedereen denkt dat het gedaan is met BTC, en wanneer de prijs stijgt is iedereen weer euforisch.
Ik denk dat de whales ook wel zullen de boel hypen op het moment waarop ze genoeg gekocht hebben, en dan gaat de prijs weer omhoog, kunnen ze hun shit weer dumpen op retail in de volgende bullrun en de cyclus herhaalt zich.
 
Terug
Bovenaan