Crypto - Nieuws en algemene discussie

Paypal zit nu ook op de crypto trein.

500 miljoen gebruikers.

Zalig.

https://newsroom.paypal-corp.com/20...ve-Bitcoin-Ethereum-Bitcoin-Cash-and-Litecoin

The new functionality is only available to users in the U.S., and for security reasons, PayPal says it has implemented an additional identity verification process for users before they can transfer any crypto. The rollout will be a gradual one with select U.S. users being able to do so starting today, and with other “eligible” U.S. customers — those who complete the identity verification process — in the coming weeks.

Dus één centrale partij met stevige identiteitverificaties zodat je met crypto kan betalen waar je de keys niet meer bezit, alles dat mooi gecommuniceerd gaat worden aan de Amerikaanse fiscus :p.



Waar is dat verhaal van anoniem, gedecentraliseerd en in eigen beheer naartoe? :p
Ik snap niet hoe dat sommigen dit "goed nieuws" vinden :p.
 
Tjah je moet ergens je coins initieel aankopen he. Daarna gewoon naar een eigen wallet sturen.
Toch weer goed voor de adoptie van crypto
 
Inderdaad. Iemand die via paypal bitcoins koopt is nog steeds beter dan iemand die er geen koopt.
 
Maakt crypto wel toegankelijker aangezien veel volk al een Paypal account heeft.
Zolang je je coins niet kan withdrawen heb je ook geen volledige controle over je crypto, dus dat was toch een must dat die mogelijkheid er kwam.
 
Inderdaad. Iemand die via paypal bitcoins koopt is nog steeds beter dan iemand die er geen koopt.
@JanusDR

Tututut als ge niet wilt posten, moet ge ook niet met smileys afkomen? Terug naar uw kot.

5bf.gif




PS. voor al wie nog diep in crypto zit, pas op met stETH, Solana en Celsius! Not all dips are for buying.

 
Ik heb nog een klein bedrag in SOL, maar het meeste heb ik al buitengesmeten

Avax en Dot beginnen interessant te worden, Chainlink ook, mss moet ik met elke dip gewoon in elk 100 euro dca’en
Structureel is er met die projecten niks mis denk ik

En ETH als er echt een dikke crash is
 
Laatst bewerkt:
Aan dit tempo ... zou fantastisch zijn moesten we ETH terug aan 400-800$ van de grond kunnen rapen.
 
Goed dat ik weggebleven ben van die lending platformen. Het enige dat ik nog doe is staken op binance en kraken, maar het grootste deel zit in BTC (op eigen wallet)
 
Is het enige verstandige dat ze konden doen denk ik om ervoor te zorgen dat er geen bankrun ging gebeuren. Nu, ik heb er gelukkig niets meer staan en zo'n dingen zijn ook de reden waarom je altijd maar een klein deeltje van je portfolio op zo'n platformen zet. Not your keys...
Idd. Lending Ben ik ook ver van weg gebleven.
 
ze spreken der al jaren van...

nu, vandaag naar 21k? :p
Of retest van de vorige low van 24,5K

Lijkt me een goed moment om koopjes te doen, ik zie dat AVAX aan 16$ staat. Niet all-in natuurlijk, maar voor 10 AVAX betaal je nu 160$ en dat was een tijdje geleden 1000$ ... en LINK en DOT staan ook belachelijk goedkoop.
 
Is het enige verstandige dat ze konden doen denk ik om ervoor te zorgen dat er geen bankrun ging gebeuren. Nu, ik heb er gelukkig niets meer staan en zo'n dingen zijn ook de reden waarom je altijd maar een klein deeltje van je portfolio op zo'n platformen zet. Not your keys...
Pas op, het is niet dat zo'n dingen niet interessant zijn. Anders zouden mensen niet mee op de kar springen.
Maar ... het blijven nieuwe dingen die de Proof of concept test niet doorstaan hebben en daardoor enkel interessant zijn voor middellange termijn.

Zolang we in een bull markt zitten blijft alles omhoog en zijn de risico's om daarin te stappen beperkt. Het is wanneer de koerswaardes kelderen in de bear markt dat de echte stress test komt voor die nieuwe projecten en de meesten gaan kopje onder.

Vorige week was duidelijk dat er stront aan de knikker hing. Daarmee dat ik het vrijdag al gepost had voor wie er nog in zat en de geruchten gemist had. Op sociale media hoor je zo'n dingen gelukkig enkele dagen op voorhand al waaien.

Wel hilarisch dat men dan de problemen blijft ontkennen zolang men zelf nog niet uitgecached heeft.



Bedankt voor de exit liquidity, trouwe hodlers!
 
Ik heb mentaal wel nood aan een relief rallyke. Hoeft niet gigantisch te zijn, gewoon even terug naar $35k zou al leuk zijn... :unsure:
Anderzijds, bitcoin kunnen kopen aan € 23.5k had ik een halfjaar geleden nooit geloofd dat dat ooit nog zou mogelijk zijn :coolbrows:
 
Terug
Bovenaan