Crypto - Nieuws en algemene discussie

Tegen dit tempo kan je er misschien wel 2 aankopen :biglaugh:
Precies, laat de boel nog maar rustig naar 400-800$ zakken.

Nu 1260$, binnen enkele jaren 12.000$ - 18.000$
Long term blijven denken en zorgen dat we in 2025 opnieuw met 6 - 7 cijfers winst eindigen, dat is het plan.
 
Precies, laat de boel nog maar rustig naar 400-800$ zakken.

Nu 1260$, binnen enkele jaren 12.000$ - 18.000$
Long term blijven denken en zorgen dat we in 2025 opnieuw met 6 - 7 cijfers winst eindigen, dat is het plan.
Maar jij bent toch vooral voor de BTC stacking als ik het me goed herinner? Wat zijn zo de verhoudingen tussen BTC/ETH/... voor jouw "ideale" langetermijnportefeuille?
 
Maar jij bent toch vooral voor de BTC stacking als ik het me goed herinner? Wat zijn zo de verhoudingen tussen BTC/ETH/... voor jouw "ideale" langetermijnportefeuille?
Ik maak het voor mezelf niet te moeilijk en ga waarschijnlijk voor pakweg 50% BTC en 50% ETH.
Maar dit kan nog wijzigen naar 40/60 of zelfs 30/70 afhankelijk van de ETH fundamentals en de ETH/BTC koerswaarde op het moment zelf.

- BTC koop ik voor de stabiliteit.
- ETH koop ik voor de profits. ETH heeft iets meer risico dan BTC omdat er meerdere competitors op de L1 markt zitten maar je kan er wel zeer mooi BTC mee stacken.

Ik heb mij deze cyclus ingekocht op 0,024 ETH/BTC en verkocht aan 0,07 ETH/BTC ofzo. Dat heeft mijn BTC waarde x3 doen gaan. Free money.
 
Iemand inzicht in het volgende: historisch hoge inflatie, maar toch bitcoin die sterk daalt in prijs. Was het niet de bedoeling van bitcoin om te beschermen tegen inflatie owv de eindige voorraad bitcoins?


Is een heel recente uiteenzetting over inflatie, goudprijzen, belegginsstrategie waarbij Bitcoin ook wordt besproken.
 
Iemand inzicht in het volgende: historisch hoge inflatie, maar toch bitcoin die sterk daalt in prijs. Was het niet de bedoeling van bitcoin om te beschermen tegen inflatie owv de eindige voorraad bitcoins?
Zeer eenvoudig: BTC is helemaal geen hedge maar gewoon een (speculatief) beleggingsvehikel net zoals aandelen. Het is niet omdat iets beperkt of schaars is dat het daarom een intrinsieke waarde heeft. Mijn grootvader heeft 12 schilderijen gemaakt en is nu dood dus hij zal nooit geen nieuwe schilderijen meer maken. Dat wil daarom niet zeggen dat die schilderijen automatisch waardevol zijn. Als niemand ze wil hebben sta ik er ook maar mee. De enige intrinsieke waarde is dat ik ze met de stijgende gasprijzen in de haard kan gooien om mij te verwarmen en dat kan ik met BTC zelfs niet doen.
 
Als het zo doorgaat kunnen we in fietsen beginnen te rekenen, om te beginnen bij S-Works en eindigend bij een koersfiets van de Decathlon.
 
21k€ oke... Hier begin ik er terug in te stappen.

Ik koop me voor 30% in en hou de overige 70% moest het nog lager zakken maar dit is al een ferme 'degenerate red candle'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er een verklaring waarom veel alts in het groen staan vandaag, maar bitcoin op -12% ? Lijkt me de omgekeerde wereld in bear season.
 
Terug
Bovenaan