Crypto - Nieuws en algemene discussie

Prachtige commentaren op de artikels van HLN over de 200 miljard crash in cryptoland. :biglaugh:
Ik heb wat BTC bijgekocht en zal volgend jaar nog wel eens de Binance app openen.
 
Ik heb onlangs ETF’s gekocht dus wacht nog even. Mss als mijn vakantiegeld er opstaat nog eens crypto kopen, als het tegen dan nog lager staat. Ik had 4000 euro cash staan op Binance maar heb er mij een fiets mee gekocht :)
 
Ik heb onlangs ETF’s gekocht dus wacht nog even. Mss als mijn vakantiegeld er opstaat nog eens crypto kopen, als het tegen dan nog lager staat. Ik had 4000 euro cash staan op Binance maar heb er mij een fiets mee gekocht :)
Daar heb je nu instant plezier van hé. :coolbrows:
 
Wie gaat er nog vertrouwen hebben in een munt als 1 partij heel de boel kan kelderen?

Dat je al investeert in brakke zaken is 1 ding. Dat je gaat investeren in bewezen brakke zaken, is toch wel enorm naief
 
Geloof heeft er niet veel mee te maken. Er zijn nu - by design - biljoenen coins in omloop.

@Cin Wat na de death spiral? Mij lijkt het onmogelijk dat LUNA ooit nog terug van de grond kan geraken en dat we daarvan kunnen profiteren.

Hoe verleidelijk het ook mag klinken om voor 100€ 6.000 LUNA coins te kopen, mij lijkt het mathematisch quasi onmogelijk dat LUNA ooit pakweg terug 50€ waard kan zijn waardoor we er 300.000€ mee zouden kunnen verdienen.

Terra gaat gewoon dood, iedereen die nu denkt een gokje te kunnen wagen zal zijn geld verliezen.

Om 1 miljard UST te liquideren met de huidige prijs (0.003) moet er 330 miljard LUNA geprint worden. Er zit nog 5 miljard vast in UST.

Zelfs als ze hun model veranderen naar collaterized, de geloofwaardigheid is totaal weg.

Wat niet wil zeggen dat er niemand iets zal proberen hé. Veel mensen hebben geld verloren, waaronder ook welgestelde entiteiten/fondsen. Deze zullen melken wat er te melken valt.

The never ending crypto cycle of pump and dump.
 
Laatst bewerkt:
Mannen, blijft van LUNA af nu. Die coin gaat naar 0 per technisch design.

Code is law.

Die death spiral blijft gaan tot de Terra USD terug pegged geraakt met de dollar.

De waarde van Terra LUNA is direct in relatie tot de belofte die ze gemaakt hebben om de Terra USD waarde stabiel te houden. Hierdoor was Terra LUNA zwaar overgewaardeerd. Het is a propos een belofte die ze niet konden houden. Dit project is rijp voor de vuilbak want het is spijtig genoeg bewezen dat ze dit niet kunnen.

De Terra blockchain is volledig stop gezet op blok 7607789.

Het feit dat Terra "relatief" makkelijk manipuleerbaar was, is trouwens sommige mensen duidelijk geworden na de issues met Wonderland.
 
Laatst bewerkt:
a31nPAm_700bwp.webp
 
UST nog 0,15 cent nu, dat zal ook niet meer recoveren.
Most likely not.

FSeFRwuXIAA9hvJ


Ik zag em ook wel niet aankomen, maar ik moet zeggen ik ben de volle 27 euro kwijt. En ik moet zeggen, ik gunde het iedere LUNA investeerder, want een crypto eco systeem samen met een stablecoin is zeer waardevol. Maar bij deze is ie wel serieus battle tested.

Met Defi kingdoms is ook gedaan precies. Dat is het probleem met die torenhoge APR's van 500% natuurlijk. Het gaat allemaal goed tot een bepaald moment en dan is het direct -95%
Die hun coins zitten nog vast, can't panic sell als ge niet kunt verkopen.

Ik hoop dat dien dude die hier eind vorig jaar LUNA zwaar heeft lopen shillen 1. Op tijd is uitgestapt & 2. Niet teveel mensen hier LUNA heeft laten kopen
Kingjulie?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan