Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik weet ook niet juist hoe het werkt, momenteel crasht de prijs vooral door hyperinflatie zeker? Het systeem blijft maar LUNA coins bijmaken om de prijs van UST te ondersteunen.
Alsof men de economie wil aanzwengelen en ongecontroleerd geld gaat printen.
Ik had ook voor 40$ Luna gekocht, in de hoop dat ze het zouden fixen, maar dat was precies weggesmeten geld.
 
ik dacht al... bad trade :D
Edit: ik doe mee. De fiere eigenaar van 111 luna @0.07 eurocent. (8 euro maw)
Ronduit geschift dat die trade 7 dagen geleden me een kleine 12k euro zou gekost hebben..... Ik hoop dat de mensen goed met hun verlies kunnen omgaan.

edit twee: tis nog maar 6 euro waard :headshake:

En straks 0.0

Er wordt momenteel sneller LUNA gecreëerd dan dat jij kunt kopen. :p

Voor de crash: 344,044,178 LUNA
Deze morgen: 3,000,000,000 LUNA
Nu: 7,190,033,496 LUNA

https://terrasco.pe/mainnet/luna/supply

Ik weet ook niet juist hoe het werkt, momenteel crasht de prijs vooral door hyperinflatie zeker? Het systeem blijft maar LUNA coins bijmaken om de prijs van UST te ondersteunen.
Alsof men de economie wil aanzwengelen en ongecontroleerd geld gaat printen.
Ik had ook voor 40$ Luna gekocht, in de hoop dat ze het zouden fixen, maar dat was precies weggesmeten geld.
1 UST < 1$ ==> Er wordt UST geburned door LUNA te creëren.

LUNA prijs daalt ==> er moet meer LUNA gecreërd worden voor hetzelfde aantal UST.

UST nog steeds op 0.56$ (totaal onhoudbaar) dus naarmate LUNA prijs daalt zal aantal gecreëerd exponentieel stijgen (zie hierboven).
 
Laatst bewerkt:
En straks 0.0

Er wordt momenteel sneller LUNA gecreëerd dan dat jij kunt kopen. :p

Voor de crash: 344,044,178 LUNA
Deze morgen: 3,000,000,000 LUNA
Nu: 7,190,033,496 LUNA

https://terrasco.pe/mainnet/luna/supply


UST < 1$ ==> Er wordt UST geburned door LUNA te creëren.

LUNA prijs daalt ==> er moet meer LUNA gecreërd worden voor hetzelfde aantal UST.

UST nog steeds op 0.56$ (totaal onhoudbaar) dus naarmate LUNA prijs daalt zal aantal exponentieel stijgen (zie hierboven).
Die 8 euro kom ik nog te boven :p
 
Het is lang stil geweest in de crypto-afdeling van het forum.
Nu is er tenminste weer wat te beleven hier :unsure:
 
ik dacht al... bad trade :D
Edit: ik doe mee. De fiere eigenaar van 111 luna @0.07 eurocent. (8 euro maw)
Ronduit geschift dat die trade 7 dagen geleden me een kleine 12k euro zou gekost hebben..... Ik hoop dat de mensen goed met hun verlies kunnen omgaan.

edit twee: tis nog maar 6 euro waard :headshake:
edit drie: 3.27 euro...
about-three-fiddy.jpg
Geef het wat tijd ( maaaaanden )
 
En straks 0.0

Er wordt momenteel sneller LUNA gecreëerd dan dat jij kunt kopen. :p

Voor de crash: 344,044,178 LUNA
Deze morgen: 3,000,000,000 LUNA
Nu: 7,190,033,496 LUNA

https://terrasco.pe/mainnet/luna/supply


1 UST < 1$ ==> Er wordt UST geburned door LUNA te creëren.

LUNA prijs daalt ==> er moet meer LUNA gecreërd worden voor hetzelfde aantal UST.

UST nog steeds op 0.56$ (totaal onhoudbaar) dus naarmate LUNA prijs daalt zal aantal gecreëerd exponentieel stijgen (zie hierboven).
33,152,486,343 momenteel
 
Had nog een beetje yolo geld op bitvavo staan, daarmee nu de trotse eigenaar van 8000 luna 😁
Een gok, moest die even opveren richting 1euro...
 
Of ze moeten een complete rollback doen van die chain, maar dat gaat ook niet want sommige mensen hebben al verkocht

En de Luna foundation hebben hun BTC reserves allemaal verkocht dus er is niks meer om UST nog te backen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou die nog recoveren? Hele geloof in dat systeem is toch weg?
Geloof heeft er niet veel mee te maken. Er zijn nu - by design - biljoenen coins in omloop.

@Cin Wat na de death spiral? Mij lijkt het onmogelijk dat LUNA ooit nog terug van de grond kan geraken en dat we daarvan kunnen profiteren.

Hoe verleidelijk het ook mag klinken om voor 100€ 6.000 LUNA coins te kopen, mij lijkt het mathematisch quasi onmogelijk dat LUNA ooit pakweg terug 50€ waard kan zijn waardoor we er 300.000€ mee zouden kunnen verdienen.
 
Geloof heeft er niet veel mee te maken. Er zijn nu - by design - biljoenen coins in omloop.

@Cin Wat na de death spiral? Mij lijkt het onmogelijk dat LUNA ooit nog terug van de grond kan geraken en dat we daarvan kunnen profiteren.

Hoe verleidelijk het ook mag klinken om voor 100€ 6.000 LUNA coins te kopen, mij lijkt het mathematisch quasi onmogelijk dat LUNA ooit pakweg terug 50€ waard kan zijn waardoor we er 300.000€ mee zouden kunnen verdienen.
50 euro nu niet maar 1 euro? 0.75? Dat zijn al mooie winsten.
Maar dan gaan ze wel luna moeten burnen vrees ik.
 
Terug
Bovenaan