Crypto - Nieuws en algemene discussie

Tijd om in te kopen binnenkort 🤩
Benieuwd naar alle financieel experts nu op de hlns van deze wereld 😅
En waar zit Janus?
 
Tether begint het sinds deze ochtend zelfs moeilijk te krijgen... Ik begin me toch wat zorgen te maken nu :oink:
 
Laatst bewerkt:
Shit, snel omzetten naar USDC en dan afhalen. Maar fucking CDC exchange laat me niet toe om meteen over te schrijven naar een externe wallet. Ik moet 24 u wachten.
 
Tether begint het sinds deze ochtend zelfs moeilijk te krijgen... Ik begin me toch wat zorgen te maken nu :oink:
Hmm, Tether heeft 94 cent gedaan. Is nu wel terug op 98 cent. Niet de eerste keer dat dit gebeurt maar 't is toch zorgwekkend na het UST verhaal.
Liquiditeitsprobleem? Als er niet genoeg fiat op exchanges staat en iedereen wil uitcashen dan kan dat wel gebeuren.
 
Ik doe mijn wallet gewoon niet open. Zal binnen een paar maand wel nog es zien :laugh:

Idem. Als ik nog eens een artikel op HLN zie passeren over bitcoin of crypto in a whole van nieuwe ATH's en toestanden trek ik er de stekker uit (grotendeels). Dan wil het weer zeggen dat de markt serieus overheated is. Alles ertussen ga ik me er niet meer op focussen.
 
Idem. Als ik nog eens een artikel op HLN zie passeren over bitcoin of crypto in a whole van nieuwe ATH's en toestanden trek ik er de stekker uit (grotendeels). Dan wil het weer zeggen dat de markt serieus overheated is. Alles ertussen ga ik me er niet meer op focussen.
Dat zal alleszins niet binnen een paar maanden zijn.
 
Ik hoop dat dien dude die hier eind vorig jaar LUNA zwaar heeft lopen shillen 1. Op tijd is uitgestapt & 2. Niet teveel mensen hier LUNA heeft laten kopen
 
Met Defi kingdoms is ook gedaan precies. Dat is het probleem met die torenhoge APR's van 500% natuurlijk. Het gaat allemaal goed tot een bepaald moment en dan is het direct -95%


Of kijk naar TIME


Of OHM


Dat dit met Luna ging gebeuren, had ik nu ook niet zien aankomen. Ik ben er zelf van weggebleven omdat ik het te duur vond.
 
100 GBP gestoken in luna @ 0.7USD/LUNA.
Let's see.
En nog meer IX swap gekocht. Denk dat security tokens big gaan zijn bij de volgende bullrun

Edit: al direct 100usd winst 😆😆
 
Laatst bewerkt:
Ja, haha. 0.07.
ik dacht al... bad trade :D
Edit: ik doe mee. De fiere eigenaar van 111 luna @0.07 eurocent. (8 euro maw)
Ronduit geschift dat die trade 7 dagen geleden me een kleine 12k euro zou gekost hebben..... Ik hoop dat de mensen goed met hun verlies kunnen omgaan.

edit twee: tis nog maar 6 euro waard :headshake:
edit drie: 3.27 euro...
about-three-fiddy.jpg
 
Laatst bewerkt:
zolang die UST niet terug naar 1 dollar gaat, is het toch dweilen met de kraan open om LUNA te zitten kopen nu? Of snap ik het mechanisme achter die LUNA/UST niet goed?
 
Terug
Bovenaan