Critérium du Dauphiné 2023

Reed hij er niet heel zijn voorjaar mee?
Hij is toch de man van de marginal gains bij Lotto. Ik zou denken dat als het hem bevalt er geen reden is om te veranderen.
Voor echte klimmen zijn de verliezen op uw "klein" blad te groot. Tijdens het voorjaar heb je de aero gains die die paar minuten op een klein blad compenseren.
 
Is er iets speciaal gebeurd in de grote groep? Gaudi, Carapaz, Rodriguez... zitten op +8 minuten. Kan nergens iets speciaals terugvinden in de live op pc's, zijn die er gewoon uitgereden? (ok, waren gisteren ook al niet indrukwekkend natuurlijk).
 
Is er iets speciaal gebeurd in de grote groep? Gaudi, Carapaz, Rodriguez... zitten op +8 minuten. Kan nergens iets speciaals terugvinden in de live op pc's, zijn die er gewoon uitgereden? (ok, waren gisteren ook al niet indrukwekkend natuurlijk).

Rodriguez zit wel nog in peloton. Die anderen zijn gewoon slecht. Werd net voor de live uitzending even doorgereden en ze gingen er allemaal af.
 
Ik heb deze Alaphilippe wel echt gemist, heerlijk toch. Nu nog eens demarreren in de afdaling waarschijnlijk.

En Ciccone die wint sowieso een rit in de Tour, gaat ook voor de Bollen blijkbaar. Schrijf dat ook maar op als hij geen pech heeft.
 
Voor echte klimmen zijn de verliezen op uw "klein" blad te groot. Tijdens het voorjaar heb je de aero gains die die paar minuten op een klein blad compenseren.
Wat bedoel je want classified is net alleen een groot blad

Vooral schakelen onder vermogen is grote verschil maar dat heb je hier natuurlijk niet echt
 
Kon niet kijken heb het moeten volgen op Radio 1 was een triestige commentator was dat zeg ik miste Vandegoor en Bertele. Kende zijn stem niet mogelijks een nieuwe die aan het leren is.
 
Wat bedoel je want classified is net alleen een groot blad

Vooral schakelen onder vermogen is grote verschil maar dat heb je hier natuurlijk niet echt
Intern in die classified hij zitten er planetaire tandwielen, in uw virtueel klein blad heb je verliezen die voor op een fiets relatief groot zijn. Die verliezen heb je niet op een echt klein blad.
 
Terug
Bovenaan