Platformer PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
crash4.png


release: 2 oktober 2020
genre: platformer
dev: Toys for Bob

Een gloednieuwe game, van de studio achter de Spyro remake.

Crash is relaxing and exploring his island in his time, 1998, when he finds a mysterious mask hidden away in a cave, Lani-Loli. The mask is one of the Quantum Masks and apparently knows Aku-Aku, Crash’s mask friend! With the Quantum Masks returning and a Quantum Rift appearing near our heroes, they decide to bravely head through to different times and dimensions to stop whoever is responsible.

 
12 maart ook op PS5, Xbox Series X, PC en Switch. Gratis upgrade vanaf PS4 en Xbox One.

Fans on PlayStation® 5 and Xbox Series X|S are in for some N. credible visuals when they see the game run in 4K with 60 FPS2. Additionally, players on either next-gen platform will enjoy quicker loading times to dive into the wumpa-eating action and 3D audio that will immerse them in all-new dimensions. What’s more, players who purchase, or already have, Crash Bandicoot 4: It’s About Time on PlayStation® 4 or Xbox One will be entitled to receive next-gen upgrades at no cost (except in Japan) within the same console family3 (including the ability to transfer saved data).

PlayStation® 5 owners in particular will be in for an extra treat with DualSense wireless controllers bringing adaptive triggers to players’ fingertips. Fans will now be able to feel the force of Neo Cortex’s DNA-changing blaster and experience the grip as they grapple with Tawna’s Hookshot. Additionally, PlayStation® 5’s Activity Card feature will give players a clear breakdown of their progress throughout each of the game’s dimensions, providing guidance to achieve objectives and more.


 
You ain't seen nothing yet. Benieuwd of je het weet uit te spelen. 😅

20 deaths per checkpoint waren in de laatste levels niet uitzonderlijk; in het beruchte "Cortex Castle" had ik uiteindelijk zelfs 200+ deaths. Maargoed, toch uitgespeeld. 💪

giphy.gif


Verder wel een hele knappe game. Ongelofelijk mooi, en tot het einde blijft het zichzelf opnieuw uitvinden.
 
You ain't seen nothing yet. Benieuwd of je het weet uit te spelen. 😅

20 deaths per checkpoint waren in de laatste levels niet uitzonderlijk; in het beruchte "Cortex Castle" had ik uiteindelijk zelfs 200+ deaths. Maargoed, toch uitgespeeld. 💪

giphy.gif


Verder wel een hele knappe game. Ongelofelijk mooi, en tot het einde blijft het zichzelf opnieuw uitvinden.
Nee, ben er nog niet geraakt.
En ik dacht dat 40+ deaths al veel waren (op 1 level). Looool.
 
Ik ben ook wel geschrokken van de moeilijkheidsgraad
Degene die platinum krijgen op deze game, een dikke proficiat
 
Vond sommige levels ook wel enorm moeilijk, zeker die waar je per seconde van kracht moest veranderen. Hier 100 procent halen is toch echt onmogelijk
 
Blij dat deze bij PS+ zit. Ben eens benieuwd. De trophy-list is alvast niet uitnodigend
Iemand die op retro gespeeld heeft? 😂
 
De platinum heeft me in de spel inderdaad een polsblessure opgelopen, maar was het zo waard. Dit is zo'n spel waar je beter wordt door het veel te doen. Misschien nog eens spelen.
 
Dat vond ik inderdaad ook al. Sommige levels zijn toch niet te doen om in 1 keer zonder te sterven uit te spelen. Zo simpel zijn die trophys toch niet
In die laatste levels ben ik soms 100 keer doodgegaan alles moet perfect zijn, boss fight was dan very easy
 
Heb deze ook gedownload :D Moet ook nog altijd es verder doen aan de NSane Trilogy :)
 
Wat is een goede moeilijkheidsgraad om hier casual tot het einde mee te geraken?

Er is niet echt een moeilijkheidsgraad. Kunt alleen kiezen tussen Retro en Modern, en het enige verschil is dat je bij die laatste altijd herstart vanaf een checkpoint. In Retro moet je het hele level herbeginnen als je geen levens meer hebt. Maar verder is alles identiek, qua hindernissen en vijanden enzo.
 
Terug
Bovenaan