Platformer PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Crash Bandicoot 4: It’s About Time

De appelgems: oké.
De < 3 deaths: oké.
Hidden gems: soms oké.
De dozen :help:. Bij die railings is dat niet evident voor mij, evengoed met de wissel tussen (on)zichtbaar.
De flashbacktapes is nog een pak erger.
Aan de time trials begin ik niet eens...
Dikke chapeau voor iedereen die hier platina ophaalt.
 
De appelgems: oké.
De < 3 deaths: oké.
Hidden gems: soms oké.
De dozen :help:. Bij die railings is dat niet evident voor mij, evengoed met de wissel tussen (on)zichtbaar.
De flashbacktapes is nog een pak erger.
Aan de time trials begin ik niet eens...
Dikke chapeau voor iedereen die hier platina ophaalt.
De boxes bij de Polar bear levels waren het ergste, op het onfaire af soms zelfs
 
Zou nog eens na trophie list moten kijken maar ik was content dat ik het uitgespeeld heb toen.
 
Gisteren rage quit en spel verwijderd van de PS4 na Cortex Castle, bij het laatste moeilijke stuk.
Er zijn grenzen en die hebben ze overschreden. Het kan ook de leeftijd en verlies van cognitieve functies zijn, maar als je aan bijna 50 deaths zit aan dat stuk, dan is er toch iets is mis met het basisspel uit te kunnen spelen :cry:.
Dan zoek je eens op hoe snel iemand het kan en dan krijg je maniakale gekken zoals deze:
 
Gisteren rage quit en spel verwijderd van de PS4 na Cortex Castle, bij het laatste moeilijke stuk.
Er zijn grenzen en die hebben ze overschreden. Het kan ook de leeftijd en verlies van cognitieve functies zijn, maar als je aan bijna 50 deaths zit aan dat stuk, dan is er toch iets is mis met het basisspel uit te kunnen spelen :cry:.
Dan zoek je eens op hoe snel iemand het kan en dan krijg je maniakale gekken zoals deze:
Ahn, ok dan, so much for fun gameplay
 
Het was fun tot die level :shy:.
Zelfs de hidden gems waren fijn om te zoeken.
Alleen was ik op momenten 100% zeker dat ik alle boxes had gevonden en toch nog 1 of 2 miste.
De plekken waar die verborgen zijn, miljaar zeg... Die kan je onmogelijk vinden zonder een guide.
 
Try color guardians, zeer haalbare platinum, maar op t einde zijde wel turrelut van de basiskleuren geel rood en blauw :ROFLMAO:

On topic, hoe zweeft ge zo? Ik weet van een vorige crash game dat ik het ook niet kon :p
 
Try color guardians, zeer haalbare platinum, maar op t einde zijde wel turrelut van de basiskleuren geel rood en blauw :ROFLMAO:

On topic, hoe zweeft ge zo? Ik weet van een vorige crash game dat ik het ook niet kon :p
Te laat. Geen frustraties meer tot na de zomer.

Als je genoeg geduld hebt om dit level uit te spelen en final boss te verslaan, krijg je 'triple spin' en kan je "zweven" + goed zijn in dit spel.
Of voor nog langer, de superspin powerup in sommige levels.
 
Momenteel vind ik het nog amusant maar je moet idd goede reflexen hebben.
ik zit nog maar bij de piraten, de meeste heb ik tot nu toe tot nsane perfect run uitgespeeld maar de time trails laat ik nog liggen. Ben nog steeds op retro bezig, ik sta bijna constant op 99 levens 😅
 
De eerste 3 crash bandicoots waren toch echt aan de makkelijke kant. Ben wel blij dat er nu wat uitdaging aan zit.
Goh, kweet dat zo nog niet. Doorheen de jaren worden we ook wel wat beter. Ik heb de eerste games in hun respectievelijke tijdsgeest gespeeld en die waren toen ook best uitdagend. ´96, kwas dan 15... :baard:
Ik heb nu al enkele flashbacktapes gespeeld en geraak daar toch vlotter door dan toen. Die zijn wel de max!
 
Duidelijk geen kinderspel maar ik vind het goed doenbaar als je enkel speelt om het gewoon eens uit te spelen. Ik ben opgegroeid met de originele trilogie en het zit nog in de vingers. Het helpt ook dat je ziet waar je gaat landen.
 
Terug
Bovenaan