Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.

rare regel
Vind ik ook. Zo ver ik weet toonde niemand die ik ken en corona had of in contact kwam met hoogrisicogeval, al na 1 dag symptomen? Werden die pas na enkele dagen zichtbaar?

wel heb je nu nog van je leven geweten ..

na meer dan 48 dus nog steeds geen uitslag ivm mijn pcr test...
ik dan maar zelf gebeld, om te vragen of het zit.
"aja meneer geen nieuws is goed nieuws".
Kzeg wablieft. normaal moet ik toch een mail of sms krijgen met de uitslag?
"nee hoor, je hoort alleen maar iets als het resultaat positief is"

WTF is dat nu serieus?
en wat als je dan gaat voor op reis te gaan? krijg je dan geen bewijs of niets meer?

ik vind dit eigenlijk verbazingwekkend. wie weet hebben ze die tests wel onderzocht. komt eigenlijk totaal niet professioneel over op die manier.

Heb je al via de website van mijngezondheid gekeken? Ik heb ook nooit een bericht ofzo gekregen, maar stond wel op de website.

Heb je al via de website van mijngezondheid gekeken? Ik heb ook nooit een bericht ofzo gekregen, maar stond wel op de website.
je hebt gelijk !

ik zie hem daar mooi staan, en is idd negatief.

zoals te verwachten trouwens.....

WTF is dat nu serieus?
en wat als je dan gaat voor op reis te gaan? krijg je dan geen bewijs of niets meer?

ik vind dit eigenlijk verbazingwekkend. wie weet hebben ze die tests wel onderzocht. komt eigenlijk totaal niet professioneel over op die manier.
Zoals eerder gezegd wordt op een andere manier gecommuniceerd over testen voor om reis te gaan. 🙄

Covidsafe app, mijngezondheid.be, cozo, allemaal manieren om het zelf op te volgen.

De huisarts belt inderdaad zelf al "zijn" positieven op.

WTF is dat nu serieus?

Zoals eerder gezegd wordt op een andere manier gecommuniceerd over testen voor om reis te gaan. 🙄

Covidsafe app, mijngezondheid.be, cozo, allemaal manieren om het zelf op te volgen.

De huisarts belt inderdaad zelf al "zijn" positieven op.
Raar, ik kreeg 3 weken geleden voor mijn reistest wel een sms, een mail én een bevestiging in de covidsafe app. Ik vind het ook wat bizar dat dat niet automatisch zou gaan.

Raar, ik kreeg 3 weken geleden voor mijn reistest wel een sms, een mail én een bevestiging in de covidsafe app. Ik vind het ook wat bizar dat dat niet automatisch zou gaan.
Bij ons krijgen de mensen hun reiscertificaar doorgemaild, omdat mensen dat natuurlijk WEL moeten kunnen bewijzen. Het is ook geen melding "u bent negatief getest" maar een Engelstalig of Franstalig document. Zaken die niet moeten wanneer je een pcr-test met symptomen of na hoogrisicocontact laat afnemen.

Voelt heel fout aan inderdaad maar klopt wel. Als je lkr int lager was mocht je nu ook les terug geven wetende dat heel die klas dan in Q moet als je later alsnog pos test. ;) Gekke regels soms
En het is net door die belachelijke regels die totaal geen steek houden dat we nu met die hoge besmettingscijfers zitten!
En wat is de oplossing van de regering, de horeca nog wat meer gaan kloten 🤦‍♂️

Hier nu met griepachtige symptomen sinds een dag of 2. Pcr 2 dagen geleden was negatief, zelftests zijn ook negatief. Echt griep? Of niet genoeg virusdeeltjes voor een positieve zelftest omwille van de vaccinatie?

Hier nu met griepachtige symptomen sinds een dag of 2. Pcr 2 dagen geleden was negatief, zelftests zijn ook negatief. Echt griep? Of niet genoeg virusdeeltjes voor een positieve zelftest omwille van de vaccinatie?
Pcr testen bij de huisarts/testcentra zijn veel gevoeliger dan de zelftesters.
Best huisarts morgen contacteren, en net voor je dat doet, nog eens een zelftest afnemen. Als die positief is, spaart dat de dokter werk uit. ☺️

Symptomen: niet echt koorts, 37 graden rond. Maar wel geweldig vapeurs dat ik hier in mijn tshirt moet rondlopen om een half u later bibberend van de kou met een fleecen pull onder een dekentje moet kruipen.

Hoesten en slijmen

Lichte spierpijn

Morgen de huisarts bellen om dat door te geven, in jouw geval (besmetting binnen het eigen gezin) moet dit normaal niet meer bevestigd worden met een pcr-test.

Hopelijk blijft het bij deze symptomen! 💪

Neenee, heb nog een pcr van dag 7 staan. Ik ga die doen. Ik wil mijn genezen certificaat ;-)

Ik heb een johnson vaccin, dus ski naar oostenrijk na nieuwjaar gaat niet door voor me, tenzij boosterprik of herstelcertificaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan