Mijn fout, is inderdaad veranderd, ik ging nog af op mijn ervaring van de tweede golf. Excuses voor de verwarring!Als mijn test negatief is na de 10e dag, mag ik er uit. 7e dag nadien nog controle test dacht ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn fout, is inderdaad veranderd, ik ging nog af op mijn ervaring van de tweede golf. Excuses voor de verwarring!Als mijn test negatief is na de 10e dag, mag ik er uit. 7e dag nadien nog controle test dacht ik
Vind ik ook. Zo ver ik weet toonde niemand die ik ken en corona had of in contact kwam met hoogrisicogeval, al na 1 dag symptomen? Werden die pas na enkele dagen zichtbaar?![]()
Geen test meer op dag 7, alleen nog op dag 1 voor gevaccineerden: huisartsen zijn woedend en gaan hun eigen teststrategie volgen
Het testbeleid voor volledig gevaccineerden wordt versoepeld. Na een hoogrisicocontact zal er geen test meer nodig zijn op dag 7, alleen nog op dag 1. Dat heeft Vlaams minister voor Volksgezondheid Wouter Beke (CD&V) gezegd. De huisartsen zijn woest over de versoepelde teststrategie en laten aan...www.hln.be
rare regel
je hebt gelijk !Heb je al via de website van mijngezondheid gekeken? Ik heb ook nooit een bericht ofzo gekregen, maar stond wel op de website.
Zoals eerder gezegd wordt op een andere manier gecommuniceerd over testen voor om reis te gaan.wel heb je nu nog van je leven geweten ..
na meer dan 48 dus nog steeds geen uitslag ivm mijn pcr test...
ik dan maar zelf gebeld, om te vragen of het zit.
"aja meneer geen nieuws is goed nieuws".
Kzeg wablieft. normaal moet ik toch een mail of sms krijgen met de uitslag?
"nee hoor, je hoort alleen maar iets als het resultaat positief is"
WTF is dat nu serieus?
en wat als je dan gaat voor op reis te gaan? krijg je dan geen bewijs of niets meer?
ik vind dit eigenlijk verbazingwekkend. wie weet hebben ze die tests wel onderzocht. komt eigenlijk totaal niet professioneel over op die manier.

wel heb je nu nog van je leven geweten ..
na meer dan 48 dus nog steeds geen uitslag ivm mijn pcr test...
ik dan maar zelf gebeld, om te vragen of het zit.
"aja meneer geen nieuws is goed nieuws".
Kzeg wablieft. normaal moet ik toch een mail of sms krijgen met de uitslag?
"nee hoor, je hoort alleen maar iets als het resultaat positief is"
WTF is dat nu serieus?
en wat als je dan gaat voor op reis te gaan? krijg je dan geen bewijs of niets meer?
ik vind dit eigenlijk verbazingwekkend. wie weet hebben ze die tests wel onderzocht. komt eigenlijk totaal niet professioneel over op die manier.
Raar, ik kreeg 3 weken geleden voor mijn reistest wel een sms, een mail én een bevestiging in de covidsafe app. Ik vind het ook wat bizar dat dat niet automatisch zou gaan.Zoals eerder gezegd wordt op een andere manier gecommuniceerd over testen voor om reis te gaan.
Covidsafe app, mijngezondheid.be, cozo, allemaal manieren om het zelf op te volgen.
De huisarts belt inderdaad zelf al "zijn" positieven op.
Bij ons krijgen de mensen hun reiscertificaar doorgemaild, omdat mensen dat natuurlijk WEL moeten kunnen bewijzen. Het is ook geen melding "u bent negatief getest" maar een Engelstalig of Franstalig document. Zaken die niet moeten wanneer je een pcr-test met symptomen of na hoogrisicocontact laat afnemen.Raar, ik kreeg 3 weken geleden voor mijn reistest wel een sms, een mail én een bevestiging in de covidsafe app. Ik vind het ook wat bizar dat dat niet automatisch zou gaan.
Mooie dt-fout heb je daar.Phew, ik krijg geen liefde van Trump als ik hem antwoordt. Ik voel mij gediscrimineerd
Bedankt, ik doe mijn best!Mooie dt-fout heb je daar.
En het is net door die belachelijke regels die totaal geen steek houden dat we nu met die hoge besmettingscijfers zitten!Voelt heel fout aan inderdaad maar klopt wel. Als je lkr int lager was mocht je nu ook les terug geven wetende dat heel die klas dan in Q moet als je later alsnog pos test.Gekke regels soms
Volledig gevaccineerde hoog-risicocontacten | Coronavirus Covid-19
covid-19.sciensano.be

Pcr testen bij de huisarts/testcentra zijn veel gevoeliger dan de zelftesters.Hier nu met griepachtige symptomen sinds een dag of 2. Pcr 2 dagen geleden was negatief, zelftests zijn ook negatief. Echt griep? Of niet genoeg virusdeeltjes voor een positieve zelftest omwille van de vaccinatie?

Dan kunt ge vrijwel zeker zeggen dat ge prijs hebt.Heb net nog een zelftestje gedaan. Positief.
Morgen de huisarts bellen om dat door te geven, in jouw geval (besmetting binnen het eigen gezin) moet dit normaal niet meer bevestigd worden met een pcr-test.
Hopelijk blijft het bij deze symptomen!![]()
Yep.Euh... Je wil liever een paar dagen later als positief geregistreerd staan en een paar dagen later je herstel certificaat?![]()