Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je dat zeker? Lijkt me niet logisch dat wij buiten onder het volk zouden mogen met 2 extreemhoogrisico contacten thuis waar we absoluut geen afstand van kunnen houden.
Ja, maar echt logisch is dat ook niet bij kleine kinderen. Dus ik zou daar toch voorzichtig mee omspringen.

Ik heb hier net nog een zelftest gedaan, 2 dagen na de pcr, en nog altijd negatief. 7 dagen ongeveer na de eerste symptomen van de oudste zoon. We hebben op 1 dec nog 2 pcr tests geboekt staan, als die ook negatief blijken is het hier einde Q zenne.
Onze zoon zijn eerste symptomen waren 17 of 18/11. Onze PCR test 22/11 negatief.
Pas 27/11 wij voor het eerst positief. Maar alles is mogelijk zeker ;)

Laatst bewerkt:
27/11 jullie positief? Of de zoon na 10 dagen symptomen?
Sorry, dat was te kort uitgeschreven. Het is aangepast in de post.

Onze zoon zijn eerste symptomen waren 17 of 18/11. Onze PCR test 22/11 negatief.
Pas 27/11 wij voor het eerst positief. Maar alles is mogelijk zeker ;)

Ja, valt wel vies tegen. Vooral deze periode. Die kids bezitten zoveel energie en kunnen zelf door het slechte weer niet echt buiten spelen..

Ergens verwacht je het wel dat wij het sowieso gingen krijgen van de kids (want dat is en blijft gewoon intiem contact, is gewoon niet menselijk om social distancing toe te passen op uw eigen kids hé).
Het goede nieuws is dat wij op ons beurt waarschijnlijk niemand hebben besmet omdat we al in quarantaine zaten.

Symptomen: voorlopig nog beperkt. Ik heb wel een zere nek, en ik weet dat nek en schouders zwakke schakels in mijn lichaam zijn dus dat kan wel zijn dat dit een symptoom is.

Ik hoop negatief want in een andere post is hij bezig dat hij gisteren in Mediamarkt is geweest. Terwijl hij daarvoor zei dat hij in quarantaine zat...

Dan zal het wel, @TRUMP verlos ons uit het lijden. Je kan niet voor een geanimeerde forumdiscussie zorgen om er dan over te zwijgen in alle talen.

Valt me sinds 2 weken, dat de corona steeds dichter komt. Daarvoor kende ik maar 1 koppel die tijdens de 2 de golf besmet was geraakt. De laatste 2 weken zijn er nog 3 koppels bijgekomen.

Dan zal het wel, @TRUMP verlos ons uit het lijden. Je kan niet voor een geanimeerde forumdiscussie zorgen om er dan over te zwijgen in alle talen.
nog 2 uur, en ik zit 48 uur na test nog steeds zonder resultaat. what a joke.

dus eergisteren om 15.00 uur test afgenomen, en ze weten nu nog van niets. ik ging het zeker binnen de 24 uur weten, zei de test afnemer.
het is duidelijk dat ze niet mee geraken daar...

vanmorgen dan maar naar mijn good old fashioned huis arts geweest:
"dokter sorry ik heb pcr test ondergaan maar weet nog de uitslag niet. en binnen enkele minuten zijn de apothekers gesloten voor het hele weekend. doe iets aan mijn hoest aub.
direct antibiotica kuur gekregen. en zware hoestsiroop (paracodine) voorgeschreven. die dokter weet ook wel, als ik naar de dokter ga (eens om de 5 jaar), dan moet het al serieus zijn.

en waarlijk, ik voel me al veel beter. straf spul die paracodine.

Ja, antibiotica voorschrijven zonder te weten of het een bacteriële of virale infectie is, dat klinkt als een absolute topdokter! 👌
tja hoe deden ze het voor de corona dan?

als je na 3 weken nog steeds met die hoest zat, schreven ze ook AB voor hoor.
je kan toch niet blijven er mee rond lopen en die lichte hoestsiroopjes van het kruidvat drinken ...

in elk geval: ik voel me al veel beter.
dus geef mij maar die top dokter boven die e-dokters hier op BG....

tja hoe deden ze het voor de corona dan?

als je na 3 weken nog steeds met die hoest zat, schreven ze ook AB voor hoor.
je kan toch niet blijven er mee rond lopen en die lichte hoestsiroopjes van het kruidvat drinken ...

in elk geval: ik voel me al veel beter.
dus geef mij maar die top dokter boven die e-dokters hier op BG....
Een goeie dokter trekt je bloed en laat hierbij je CRP bepalen, als dat verhoogd is, heeft antibiotica wél zin. Dat deden ze voor Corona én tijdens corona! Alez, diegene die wél geloven dat je antibiotica resistent kunt worden natuurlijk. 🤷🏼

En paracodine voorschrijven staat zelfs los van de oorsprong van je ziektebeeld, of de duur ervan.

Vriendelijke groeten

De E-dokter.

Laatst bewerkt:
Ben zelfs nog Nie begonnen aan m'n antibiotica. Heb net een 2cbtje binnen dus best Nie combineren.
Enkel die stravve hoestsiroop z'n werk laten doen en dit gaat uitstekend.

Dus je zit al 3 weken met een aanhoudende hoest die erger wordt en nu pas gaan laten testen. Waarom niet sneller? Dan had je afhankelijk van de uitslag van in het begin al de juiste behandeling toch?

Alle resultaten bekend nu: de vrouw en 2 dochters zijn positief, ik negatief!
Aangezien het niet haalbaar is om apart te leven, het zo wel kunnen, maar dan wordt mijn vrouw zot denk ik, moet ik nu hopen dat mijn test op dag 10 negatief is, of ik hang er nog eens aan voor 10 dagen!

Alle resultaten bekend nu: de vrouw en 2 dochters zijn positief, ik negatief!
Aangezien het niet haalbaar is om apart te leven, het zo wel kunnen, maar dan wordt mijn vrouw zot denk ik, moet ik nu hopen dat mijn test op dag 10 negatief is, of ik hang er nog eens aan voor 10 dagen!
Als je niet apart leeft is het toch sowieso langer dan die 10 dagen dacht ik? Want ze blijven besmettelijk gedurende die 10 dagen. Dus is het pas 7 dagen na die 10 dagen van hun dat ge eruitmoogt.

Meende ik éh, misschien toch best eens navragen?

Ben zelfs nog Nie begonnen aan m'n antibiotica. Heb net een 2cbtje binnen dus best Nie combineren.
Enkel die stravve hoestsiroop z'n werk laten doen en dit gaat uitstekend.
Wacht, wat? Dus jij geeft voorrang aan designerdrugs ipv de antibiotica die door uw dokter is voorschreven, en waar je dus eigenlijk van het begin wou mee beginnen in plaats van het hele testgedoe?

Oh, BeyondGaming, never change. Laat ons nog een crowdfunding opstarten zodat dit de komende tien jaar nog zeker kan bestaan. Dit is puur goud.

Als je niet apart leeft is het toch sowieso langer dan die 10 dagen dacht ik? Want ze blijven besmettelijk gedurende die 10 dagen. Dus is het pas 7 dagen na die 10 dagen van hun dat ge eruitmoogt.

Meende ik éh, misschien toch best eens navragen?
Als mijn test negatief is na de 10e dag, mag ik er uit. 7e dag nadien nog controle test dacht ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan