Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin maar snel te oefenen voor uw 8-gangen menu voor ge uw geur en smaak kwijt zijt!Net de resultaten voor de jongens binnengekregen (2 en 5) allebei sterk positief en waarschijnlijk besmettelijk.
Ik zal me dus geen illusies meer moeten maken dat ik er ga aan ontsnappen.
Begin maar snel te oefenen voor uw 8-gangen menu voor ge uw geur en smaak kwijt zijt!
Dacht ik ook maar ik overleef nog steeds, nu al 13 dagen later.Net de resultaten voor de jongens binnengekregen (2 en 5) allebei sterk positief en waarschijnlijk besmettelijk.
Ik zal me dus geen illusies meer moeten maken dat ik er ga aan ontsnappen.
Kun je niet bij je apotheker terecht? Die doen dat ook tegenwoordig?Geprobeerd een afspraak te maken voor PCR (hoofdpijn, keelpijn, spierpijn) via die vragenlijst van mijngezondheid.be. Eerst mogelijke vrije moment in testcentrum 30 november![]()
Geprobeerd een afspraak te maken voor PCR (hoofdpijn, keelpijn, spierpijn) via die vragenlijst van mijngezondheid.be. Eerst mogelijke vrije moment in testcentrum 30 november![]()
Dacht ik ook maar ik overleef nog steeds, nu al 13 dagen later.
Test op dag 1, test op dag 7, test bij Vertonen van symptomen.en hoe vaak moet je dan nog getest worden? want stel nu dat jij besmet geraakt op dag 12, dan moet jij nog es 10 dagen extra in Q + 2 pcr tests?
Ik had een test de eerste dag en nu nog een de 17de dag (omdat je met kinderen de hele tijd risico contact blijft). Als ik dan positief ben dan ben ik idd weer vertrokken voor 10 dagen isolatie..en hoe vaak moet je dan nog getest worden? want stel nu dat jij besmet geraakt op dag 12, dan moet jij nog es 10 dagen extra in Q + 2 pcr tests?
Nee, gewoon 10d isolatie.stel nu dat we alle 4 positief zijn bij de pcr op dag 1, moeten we dan eigenlijk nog een test doen op dag 7?
De pcr dient om te zien of je besmet bent, als je besmet bent, moet dat dus niet herhaald worden. Beetje zoals een zwangerschapstest![]()
Je kan nog een tijdje positief testen met een PCR-test, ook al ben je al een paar weken genezen en niet meer besmettelijk.ok, leek me logisch maar in deze onlogische tijden was ik niet zeker.. misschien wilden ze ook checken of er al "genezenen" zaten bij de besmetten.
Heb inderdaad een afspraak geregeld bij lokale apotheek. Heb me al een paar keer laten testen via PCR en kon eigenlijk altijd dezelfde dag nog gaan. Toch eigenaardig dat er nu een wachttijd van bijna een week is.Kun je niet bij je apotheker terecht? Die doen dat ook tegenwoordig?
Ik ook niet eerlijk gezegd. Ik zou zelf toch nog tussendoor een test doen en sowieso blijven opletten met contact.Je bent uit quarantaine als je test op dag 1 negatief is. Dan ben je volledig vrij tot je 2de test op dag 17. Dus in die tussentijd kan je gewoon vrij rondlopen en iedereen besmetten. Ik snap ook niet waarom ik niet nog een test moest doen op dag 7..