Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig geen smaaktest op de pamperDus vlak boven de kak gehangen met mijne neus op 5 cm en ik rook werkelijk niks.
Smaaktesten gedaan, gemalen peper los in de mond, gebeten in citroen… niks van enige waarneming.
Dat da maar snel terugkomt.

Er bestaan nog andere ziektes dan Covid héWij hebben het begin januari in huis gehad, beide 3 keer gevaccineerd en mijn vriend ligt weer ziek in bed met +38 graden koorts/spierpijn/keelpijn/loopneus. Vorige week voor het eerst weer 2 dagen naar kantoor geweest, kleine afterwork om terugkeer naar kantoor te vieren.
Ik vraag mij toch af hoe men dat allemaal gaat blijven bolwerken. Het risico op serieuze complicaties is beperkt dus ik snap dat er minder restricties zijn, maar qua absenteïsme gaat men dit toch voelen? Mijn partner heeft zich in 10 jaar tijd nooit ziek gemeld, hun team zit momenteel met een serieuze deadline en hij is absoluut te ziek om met vol bewustzijn te werken.
Ken nog 2 gevallen waar het virus na recente besmetting weer heeft toegeslagen, daar heeft 1 van de 2 hun winkel opnieuw moeten sluiten.
Vanmorgen collega in Azië aan de lijn gehad, in haar stad zijn de cases na het wegnemen van de restricties ook opnieuw van 2k naar 19k gestegen.
Hopen dat er een snel een nieuw vaccin volgt of aftellen naar de zomer/hopen dat we na herhaalde besmettingen er minder ziek van worden?

Ik heb er nu geen harde data voor bij de hand, maar doorgaans worden mensen wel niet zo ziek van een omikron besmetting. Dat je partner dat 1) zo snel na een vorige besmetting opnieuw krijgt (zeker bij drie vaccinaties) en 2) er opnieuw zo ziek van is, is eigenlijk gewoon pech.Wij hebben het begin januari in huis gehad, beide 3 keer gevaccineerd en mijn vriend ligt weer ziek in bed met +38 graden koorts/spierpijn/keelpijn/loopneus. Vorige week voor het eerst weer 2 dagen naar kantoor geweest, kleine afterwork om terugkeer naar kantoor te vieren.
Ik vraag mij toch af hoe men dat allemaal gaat blijven bolwerken. Het risico op serieuze complicaties is beperkt dus ik snap dat er minder restricties zijn, maar qua absenteïsme gaat men dit toch voelen? Mijn partner heeft zich in 10 jaar tijd nooit ziek gemeld, hun team zit momenteel met een serieuze deadline en hij is absoluut te ziek om met vol bewustzijn te werken.
Ken nog 2 gevallen waar het virus na recente besmetting weer heeft toegeslagen, daar heeft 1 van de 2 hun winkel opnieuw moeten sluiten.
Vanmorgen collega in Azië aan de lijn gehad, in haar stad zijn de cases na het wegnemen van de restricties ook opnieuw van 2k naar 19k gestegen.
Hopen dat er een snel een nieuw vaccin volgt of aftellen naar de zomer/hopen dat we na herhaalde besmettingen er minder ziek van worden?

. Zo lang kunnen buitenhouden godver en godver he.
Zelftest was negatiefKeelpijn, keelpijn en nog eens keelpijn. Af en toe eens hoesten, lichte verhoging en een verstopte neus, maar de keelpijn is het ergste. Zal mijn straks eens een zelftest gaan halen. 't Is al 3 dagen dat ik keelpijn heb maar vandaag is het toch wel het ergst.