Corona: Vaccinatiestatus & de bijhorende covid symptomen voor de huidige actieve varianten

Vaccinatiestatus & de bijhorende covid symptomen voor de huidige actieve varianten

  • Vaxed : Onbekend / geen covid gehad sinds juni 2021

    Stemmen: 108 44,4%
  • Vaxed : Geen symptomen

    Stemmen: 7 2,9%
  • Vaxed : Verkoudheidssymptomen

    Stemmen: 64 26,3%
  • Vaxed : Griepsymptomen

    Stemmen: 43 17,7%
  • Vaxed : Long covid

    Stemmen: 3 1,2%
  • Vaxed : Opname ziekenhuis / IZ

    Stemmen: 0 0,0%
  • Not vaxed : Onbekend / geen covid gehad sinds juni 2021

    Stemmen: 7 2,9%
  • Not vaxed : Geen symptomen

    Stemmen: 3 1,2%
  • Not vaxed : Verkoudheidssymptomen

    Stemmen: 6 2,5%
  • Not vaxed : Griepsymptomen

    Stemmen: 1 0,4%
  • Not vaxed : Long covid

    Stemmen: 0 0,0%
  • Not vaxed : Opname ziekenhuis / IZ

    Stemmen: 1 0,4%

  • Totaal aantal stemmers
    243
Dag 4 en quasi hetzelfde. Eigenlijk nog geen echte verbetering merkbaar. Integendeel vandaag ook geen geur en smaak. Gisteren was dat bij momenten maar nu eigenlijk al de hele dag. Ik neem 'iets' waar als ik iets proef of ruik maar voor de rest niks.
 
Onderzoek uit Denemarken bevestigt dat BA.2 herinfectie kan na BA.1 infectie.
Met zelfs soms slechts 20 dagen tussen :eek:
Ik heb 2 positieve PCR testen afgelegd met 3 weken tussen en volgens de dokter toch twee verschillende besmettingen, dus ik geloof dat onderzoek nu wel. Gelukkig van geen van beide echt last gehad.
 
Hier hebben zowel ik als mijn vriendin nog nooit positief getest, noch hebben we het logischerwijs gehad.
In deze periode wel al eens wat heel lichte symptomen gehad, getest en was altijd negatief.

Dus ik mag wel stellen dat wij de regels wel goed volgen en niet omgaan met vieze mensen :p
 
Hier hebben zowel ik als mijn vriendin nog nooit positief getest, noch hebben we het logischerwijs gehad.
In deze periode wel al eens wat heel lichte symptomen gehad, getest en was altijd negatief.

Dus ik mag wel stellen dat wij de regels wel goed volgen en niet omgaan met vieze mensen :p
hier in het gezin ook nog steeds niemand besmet. Ik heb ondertussen wel risicocontacten gehad, maar ik loop sinds enkele maanden ook altijd met een FFP2 masker rond.
Eén keer veel geluk gehad, gaan eten met een vriend die 36u later positief testte.
 
Tweede dag zonder geur en smaak nu. Ook keelpijn/hoesten/loopneus nog niet verbeterd. Begint wat op mijn gemoed te werken.
 
Derde dag zonder geur en smaak. Dat vind ik nog het vervelendste van al en werkt echt op mijn zenuwen.

Morgen is de laatste dag van mijn isolatieperiode. Keelpijn is al wel veel beter, hoesten iets minder en ook de verstopte neus is al beter. Hopelijk dat het morgen nog wat beter is dan. Dinsdag weer aan het werk normaal.
 
Hier donderdag na 2j ook symptomen beginnen krijgen 😓. Zaterdag zelftest gedaan maar negatief zoals verwacht (omikron), gisteren laten PCR testen en positief bevonden.

Wss overgekregen van toen m'n ex hier FF was. Was samen met haar nieuwe vriend ziek, maar gezien hun zelftesten negatief waren hebben ze er verder niets mee gedaan (merci!).

Voorlopig is het gewoon een dikke verkoudheid met een hoestje er bij. 1 dag even hoofdpijn en wat spierpijn gehad, dat is nu weg.
Smaak en geur nog ok.

3x gevaccineerd.
 
Ik vind het vreemd, maar volgens mij heb ik nog steeds geen covid gehad... Ik dacht dat ik het al lang zou gehad hebben by now. Maar waarschijnlijk is dit één van de dingen waar mijn introvertie wel bij helpt.
 
Vandaag eerste dag terug werken. Licht hoestje nog maar voor de rest OK.

Al blijven geur en smaak nog wat problematisch. Gisterenavond vrij goed alles kunnen proeven maar dan vanochtend bij het opstaan weer veel minder. Precies of het moest nog op gang komen. En vreemd genoeg proef ik nog heel weinig van koffie terwijl dat normaal toch een vrij uitgesproken smaak is.
 
Vant weekend goe ziek gevallen, positief getest de maandag, nu dag 3 datk badend in zweet wakker word, keel volledig kapotgehoest en zonder dafalgan draait alles. Toch maar een grellig beestje ondanks 2x vax + booster :sop: Tijdens de corona-periode een aantal close calls gehad maar het nooit opgeschaard, en dan de moment da 'het rijk der vrijheid' begint hebk natuurlijk prijs. :rofl:
 
Heb het ook zitten :sarcastic: Sinds zaterdag wat symptomen zoals vermoeidheid, raar gevoel in keel, en wat lichte druk in het hoofd.
 
Hier is het kwestie van afwachten vrees ik.

Oudste zoon vorige week dagelijks bij mijn ouders gezeten, en ik vrijdag een half uur met mijn mama in de auto gezeten.
Zaterdag kreeg ik berichtje dat ze een positieve zelftest had (bevestigd door een positieve PCR gisteren).
Zij heeft het hoogstwaarschijnlijk vorige week dinsdag opgedaan op een begrafenis.
 
Iemand die weet wat je moet indienen bij de werkgever bij pos PCR?
Uw quarantainecertificaat dacht ik als je ergens werkt waar thuiswerk geen optie is.
 
Uw quarantainecertificaat dacht ik als je ergens werkt waar thuiswerk geen optie is.
Is enkel voor de tijd tussen de PCR en het resultaat blijkbaar...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan