Corona: Vaccinatiestatus & de bijhorende covid symptomen voor de huidige actieve varianten

Vaccinatiestatus & de bijhorende covid symptomen voor de huidige actieve varianten

  • Vaxed : Onbekend / geen covid gehad sinds juni 2021

    Stemmen: 108 44,4%
  • Vaxed : Geen symptomen

    Stemmen: 7 2,9%
  • Vaxed : Verkoudheidssymptomen

    Stemmen: 64 26,3%
  • Vaxed : Griepsymptomen

    Stemmen: 43 17,7%
  • Vaxed : Long covid

    Stemmen: 3 1,2%
  • Vaxed : Opname ziekenhuis / IZ

    Stemmen: 0 0,0%
  • Not vaxed : Onbekend / geen covid gehad sinds juni 2021

    Stemmen: 7 2,9%
  • Not vaxed : Geen symptomen

    Stemmen: 3 1,2%
  • Not vaxed : Verkoudheidssymptomen

    Stemmen: 6 2,5%
  • Not vaxed : Griepsymptomen

    Stemmen: 1 0,4%
  • Not vaxed : Long covid

    Stemmen: 0 0,0%
  • Not vaxed : Opname ziekenhuis / IZ

    Stemmen: 1 0,4%

  • Totaal aantal stemmers
    243
Zware keelpijn is nochtans een symptoom , ik heb het ook gehad. Was veel erger dan gelijk welke keelontsteking ik al gehad heb.
Voor de rest leek het op een verkoudheid, maar dan met veel zwaardere keelpijn.
 
Zware keelpijn is nochtans een symptoom , ik heb het ook gehad. Was veel erger dan gelijk welke keelontsteking ik al gehad heb.
Voor de rest leek het op een verkoudheid, maar dan met veel zwaardere keelpijn.
Idem. Was precies of ze bijtend zuur in mijn keel lieten lopen bij momenten.
 
Zware keelpijn is nochtans een symptoom , ik heb het ook gehad. Was veel erger dan gelijk welke keelontsteking ik al gehad heb.
Voor de rest leek het op een verkoudheid, maar dan met veel zwaardere keelpijn.
Idem, was een keelpijn die ik op geen enkel mogelijke manier met een andere keelinfectie kan vergelijken. Was lijk een soort brandende halsband rond mijn keel.
De dag voor het uitbrak had ik een immense dorst, ik kreeg die maar niet gestild. Mijn keel voelde zeer droog/brandend aan.
 
Hier felle keelpijn, hoesten, kortademig, hoofdpijn, dochter ook hoge koorts.

Gevraagd aan dokter voor coronatest: "nee, niet genoeg symptomen".

Zo zullen de cijfers wel onder controle blijven, hoe zou het toch komen dat we niet van dat virus af geraken...
 
Hier felle keelpijn, hoesten, kortademig, hoofdpijn, dochter ook hoge koorts.

Gevraagd aan dokter voor coronatest: "nee, niet genoeg symptomen".

Zo zullen de cijfers wel onder controle blijven, hoe zou het toch komen dat we niet van dat virus af geraken...
Wat zegt de zelftest?
 
Dan is "niet genoeg symptomen" nu niet echt de juiste uitleg he. Want dat wijst er op dat je ook geen zelftest moet doen.
Vul de SAT in (https://sat.info-coronavirus.be/nl/formulier/sat). Met jouw symptomen denk ik wel dat een test zal aangeraden worden en dan kan je een code aanmaken.

Met die code kan je dan m.i. beter ineens een afspraak maken bij een apotheker voor een antigeentest en heb je snel een betrouwbaarder resultaat. Want als je een zelftest zou gaan halen en die test negatief is het toch niet betrouwbaar gezien je symptomen vertoont.
 
Hier felle keelpijn, hoesten, kortademig, hoofdpijn, dochter ook hoge koorts.

Gevraagd aan dokter voor coronatest: "nee, niet genoeg symptomen".

Zo zullen de cijfers wel onder controle blijven, hoe zou het toch komen dat we niet van dat virus af geraken...
Gekke dokter heb jij 🤣
Hier was plotse vermoeidheid en keelpijn al voldoende om (positief) getest te worden.
 
Mijn ouders hebben net een zelftest gebracht, en positief...

Tijd om te veranderen van praktijk...
Gekke dokter heb jij 🤣
Hier was plotse vermoeidheid en keelpijn al voldoende om (positief) getest te worden.
Hier enkel en alleen hoofdpijn als symptoom en vrijdag positief getest (PCR). Geen keelpijn, niet hoesten, geen loopneus. Zelftest was negatief.

Moest een collega waar ik vorige week dinsdag 10 minuten mee gecarpoold heb woensdag niet hebben rondgestuurd dat ze positief was, had ik me waarschijnlijk niet zo snel laten testen en niet direct aan covid gedacht (dammit moeder natuur :angry: maar mijn eerste verdachte bleek onschuldig te zijn). Maar dus een hoogrisicocontact gehad in een kleine, afgesloten ruimte.

Nu voor de vijfde dag op rij hoofdpijn die amper overgaat, zelfs met verschillende pijnstillers, dus ik ben het wel een beetje beu aan het worden. :headshake:
 
Maandag ook positief getest (voor zover ik weet de eerste keer), sindsdien hoofdpijn, keelpijn en vermoeidheid als symptomen.

Ook gemerkt dat die zelftests nogal wispelturig kunnen zijn.
 
Hoogstwaarschijnlijk ook corona hier, ik krijg de pcr resultaten vanavond binnen.

Keelpijn, hoofdpijn, koorts, overal spierpijn en vooral overdreven vermoeidheid, niet normaal. Jammer genoeg lukt het slapen niet altijd omdat ik werkelijk in iedere slaappositie spierpijn heb.
 
Terug
Bovenaan