JorisBlack
Well-known member
mja dat is een federale bevoegdheid, dat ligt communautair toch lastigIk ben verbaasd dat er nog géén Belgische variant is.![]()
(ja sorry, ik word van de hele situatie blijkbaar krankzinnig)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mja dat is een federale bevoegdheid, dat ligt communautair toch lastigIk ben verbaasd dat er nog géén Belgische variant is.![]()
Geef mij maar de Vlaamse variant, die Belgische rommel komt hier niet binnen ze!mja dat is een federale bevoegdheid, dat ligt communautair toch lastig
(ja sorry, ik word van de hele situatie blijkbaar krankzinnig)
Wat we zelf doen, doen we beter!Geef mij maar de Vlaamse variant, die Belgische rommel komt hier niet binnen ze!

Genoeg plek, allemaal gaan fitnessen in Leuven!Er liggen trouwens begot nog vier mensen op IC met/door covid in Leuven. Dat aantal is bijna gehalveerd ten opzichte van vier dagen geleden, toen waren het er nog zeven.
Eigen virus eerst!Wat we zelf doen, doen we beter!
![]()
En weet je ook de reden? Want als er 3 coronadoden zijn bijgekomen is dat niet bepaald positief nieuws heEr liggen trouwens begot nog vier mensen op IC met/door covid in Leuven. Dat aantal is bijna gehalveerd ten opzichte van vier dagen geleden, toen waren het er nog zeven.
Het grootste deel wordt toch verscheept naar de Franstaligen, no worries.Geef mij maar de Vlaamse variant, die Belgische rommel komt hier niet binnen ze!
En weet je ook de reden? Want als er 3 coronadoden zijn bijgekomen is dat niet bepaald positief nieuws he

Neen, die geven ze niet mee. Dus ik ga af op de cijfers die ik wél heb.
Ik was trouwens fout.
Het zijn er maar drie.![]()
Ja daar ziet het toch naar uit. Soit, niet dat we veel konden verwachten, maar ik hoop toch op iets meer dan "de situatie laat het niet toe"16u dus pc om te melden dat ze niets beslist hebben door de stijgende cijfers en volgende week nog eens zullen samen zitten.![]()
Nog eens samenscholen16u dus pc om te melden dat ze niets beslist hebben door de stijgende cijfers en volgende week nog eens zullen samen zitten.![]()