Soeplepel
Well-known member
Enkel vandaag was dit zo. Straf.Door het hoge cijfer van 200 hospitalisaties dat Van Gucht vanmiddag in VTM Nieuws loste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel vandaag was dit zo. Straf.Door het hoge cijfer van 200 hospitalisaties dat Van Gucht vanmiddag in VTM Nieuws loste.
Wie gelooft die snotters nog, eind november waren de komende 3 weken ook cruciaal om kerstmis te redden.Blijkbaar zijn de komende 3 weken nog eens cruciaal. Ik heb zowat de indruk dat we al 4 maanden in "een cruciale week" zitten![]()
nee maar volgende week wel, cijfers van 200+ vandaag maar volgende week zal het ineens wél lukkenVerstandig besluit imo. Niet de moment om nu verder te versoepelen.

Dat is juist, maar het had wel iets meer mogen zijn dan "time-out van een week". Wàt ligt er precies op tafel als eerstvolgende versoepeling ipv het nietszeggende "de lente van de vrijheid komt eraan". Dat is mijn grootste ergernis aan heel deze zaak.Verstandig besluit imo. Niet de moment om nu verder te versoepelen.
En alweer afgelopen met de woorden: Ik kwam, ik zag en ik weet het niet meer ..De persconferentie gaat beginnen. Komop De Croo, nog eens uw ploeg van 11 miljoen bovenhalen, zeggen dat je begrijpt dat we het beu zijn en dat we nog eventjes moeten volhouden. Komaan Alex, ge kunt het!
Alle ziekenhuizen of Gasthuisberg?Er liggen trouwens begot nog vier mensen op IC met/door covid in Leuven. Dat aantal is bijna gehalveerd ten opzichte van vier dagen geleden, toen waren het er nog zeven.
UZ Leuven. In het Heilig Hartziekenhuis liggen er nul op IC en twee op de covidafdeling.Alle ziekenhuizen of Gasthuisberg?
Mss dat ze meeste mensen samenbrengen ergens, lijkt me eenvoudiger + Gasthuisberg kan mss snel schakelen indien nodig itt andere ziekenhuizen bv
Ik heb dat een tijdje geleden al eens aangehaald, kan het artikel niet meer terugvinden maar het was denk ik Meyfroidt die dat bevestigde.Mja. Je kan ook gewoon meer mensen opnemen als je wil.
Ik ken mensen die in de nasleep van de 1e golf eerst niet geaccepteerd werden in het ziekenhuis, en een dag later dan opgenomen werden, om een dag later ontslagen te worden.
Nu kan je bij wijze van spreken mensen opnemen die zich aanmelden en die op hun gemakje laten uitzieken want er is capaciteit. Ik geloof niet dat er bewust manipulatie is, maar het zou mij niet verbazen moest dit effect meespelen.