Tja, als je als overheid verliest van de virusgekken heb je je zaken slecht geregeld.![]()
Rechter zet per direct streep door avondklok: geen sprake van 'acute noodsituatie'
De zaak was aangespannen door de stichting Viruswaarheid, die zich verzet tegen de coronamaatregelen.nos.nl
Technisch gezien zegt de rechtbank niet dat de maatregel geen stand kan houden. Ze zeggen alleen dat ze deze noodwet niet kunnen gebruiken voor deze maatregel. Maar ze zeggen ook dat de overheid misschien andere procedures kan volgen om de maatregel te behouden.
.
. Maar hier menen ze dat de technologie van Pfizer/moderna schitterend is en ne kloeke mens van 70 jaar zeker gaat beschermen. Maar die hele oudjes die al verzwakt zijn en amper immuniteit hebben, hebben ze hun twijfels bij. Omdat het vaccin uw immuniteit leert bepaalde celmembranen aan te vallen maar als uw basisimmuniteit miniem is is het betwijfelbaar of je het iets zeer succesvol kan aanleren. Een klassiek vaccin zou dan meer aangewezen zijn. Maja ‘afwachten’ zeggen ze. Ze zien zeer ouden ondanks hun 2e prik (2e prik natuurlijk vrij recent) met zware covidklachten alsnog binnenkomen en overlijden. Maar again don’t shoot me op wat ik in 2 ziekenhuizen gehoord heb eh
. Ik ben geen wetenschapper