Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is geen groot gat in die regels maar enkel in de uitvoering.

Een besmet persoon moet in isolatie gaan. Dit gebeurt meestal niet waardoor je iedere dag een hoogrisicocontact hebt en je inderdaad ook in quarantaine zou moet
Die regels zijn veranderd. Volledig gevaccineerde mogen uit quarantaine na een 1ste negatieve test, ook al kan de besmette persoon zich niet afzonderen. Er moet dan enkel op dag 17 nog een 2de test gedaan worden.

Politieagenten als aanstokers van geweld tijdens coronabetoging? "Cowboyverhalen die thuishoren in Netflix-serie"

Die regels zijn veranderd. Volledig gevaccineerde mogen uit quarantaine na een 1ste negatieve test, ook al kan de besmette persoon zich niet afzonderen. Er moet dan enkel op dag 17 nog een 2de test gedaan worden.

als die besmette persoon in isolatie gaat.

Als dat niet zo is heb je in theorie iedere dag weer een hoogrisicocontact en moet je weer test laten afnemen. in theorie

Ik krijg het wel een beetje van elke open brief die ze tegenwoordig in de gazet zetten >.< Nu een actrice uit de buurtpolitie/familie die gepubliceerd wordt in het Nieuwsblad. Ongetwijfeld een autoriteit op virusvlak :unsure: maar ik kan het niet meer zien. Elke dag zit er wel iemand te klagen over "mijn sector is niet de motor".

Ik krijg het wel een beetje van elke open brief die ze tegenwoordig in de gazet zetten >.< Nu een actrice uit de buurtpolitie/familie die gepubliceerd wordt in het Nieuwsblad. Ongetwijfeld een autoriteit op virusvlak :unsure: maar ik kan het niet meer zien. Elke dag zit er wel iemand te klagen over "mijn sector is niet de motor".
Ja ze ging net met haar man een booming business beginnen in de event sector maar door al die maatregelen wemmen ze nu niet in het geld maar hebben ze schulden!

Heb maar heel klein stukje gelezen maar daar leek het me op neer te komen en ben dus afgehaakt

Dries:

Een andere persoon in reply:

Iemand die weet waar die cijfers precies staan :unsure:
Dries is gewoon een walgelijk figuur. In Nederland heb je Thierry Baudet die graag de boel wat op zit te jutten met verdraaide cijfers en feiten. Ik had gehoopt dat we in België niet naar dat niveau zouden zakken, maar helaas hebben we Driesje nog. Ik kan oprecht niet begrijpen dat mensen fan kunnen zijn van die persoon. Daar zit gewoon niks in. Dat moest er even uit :unsure: .

Ja ze ging net met haar man een booming business beginnen in de event sector maar door al die maatregelen wemmen ze nu niet in het geld maar hebben ze schulden!

Heb maar heel klein stukje gelezen maar daar leek het me op neer te komen en ben dus afgehaakt

en tegen haar zin heeft ze ook maar een vaccin gezet.

na dag 17 ? hmm betwijfel het of velen dit doen .

Gewoon je familie en vrienden niet verklikken aan de staat als hoogrisico contact, maar ze zelf inlichten dat je corona hebt.

Ze kunnen dan zelf hun gezond verstand gebruiken en bv een test gaan afleggen als ze dat nodig achten. Ipv onder de als maar veranderende regeltjes van de staat te vallen.

Nu de afspraak op Vrt. Wie heeft dat arm schaap uitgenodigd uit de organisatie van die betoging

"Kan u geen einddatum geven van de maatregelen?"
En dan later "Ik voel mij als een kleuter behandeld"

Ja hoe zou dat komen
Veel respect voor Lachaert dat die zo serieus en kalm kan blijven

Ze weet zelfs niet wat in haar eigen persbericht staat. Wat een schaap. Stond ook achter in de rij bij het uitdelen van verstand.

Nu de afspraak op Vrt. Wie heeft dat arm schaap uitgenodigd uit de organisatie van die betoging

"Kan u geen einddatum geven van de maatregelen?"
En dan later "Ik voel mij als een kleuter behandeld"

Ja hoe zou dat komen
Veel respect voor Lachaert dat die zo serieus en kalm kan blijven
Jullie noemen de Croo en VDB een tiran.
Waar zeggen wij dat?
*moeite om serieus te blijven* in jullie eigen persbericht.
... ah... oké

Jullie noemen de Croo en VDB een tiran.
Waar zeggen wij dat?
*moeite om serieus te blijven* in jullie eigen persbericht.
... ah... oké
"Kan u zeggen wanneer we uit deze lockdown mogen"
- "We zitten toch niet in een lockdown"
Die kwam echt uit de lucht gevallen

Is dat echt de meest inteligente die ze naar daar kunnen sturen ?

Maar kom, we moeten in dialoog en gesprek gaan met die mensen aldus Rik Torfs. We moeten er begrip voor tonen. Ge zijt beter af om met een blatend schaap te discussiëren.

Maar kom, we moeten in dialoog en gesprek gaan met die mensen aldus Rik Torfs. We moeten er begrip voor tonen. Ge zijt beter af om met een blatend schaap te discussiëren.
Om dan ene doef op uw bakkes te krijgen van zo marginalen?
De flikken krijgen al geen respect van die fifi’s, laat staan de gevaccineerde elite die we zijn.

Ge moet in gesprek gaan met relschopper
Ge moet in gesprek gaan met die anti-vaxers/anti-CST

Kan iemand misschien ook eens in gesprek gaan met risico patiënten of mensen als Kris van Den Abeele ?
Mens zou beter die mensen een platform geven op nationale tv om hun verhaal te doen ipv zo'n schaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan