Ik dacht initieel ook dat de meeste hooligans tegen de corona avondklok waren maar blijkt dat het gewoon geen politieke rellen zijn. Beetje looting en rioting door de jeugd onder de noemer van politieke betoging (Hier denk ik wel dat BLM een trend heeft gezet). Er was deze morgen iemand op radio 1 die zei dat de rellen van gisterenavond geen iota te maken hadden met de effectieve coronamaatregelen.
zucht. via info in dit artikel eens die groep 'eindhoven 040 - Rellen en Rwina!' opgezocht op telegram... my eyes!
Wist niet eens dat dat kon maar inderdaad. Wat daar staat is eigenlijk echt onrustwekkend.
"Vrijdag om 17:30
Winkelcentrum Woensel
Al het persoonlijk bezit van mensen zoals auto’s, huizen en fietsen laten we met rust. Winkels die toch genoeg verdienen mogen geneukt worden. Kleine ondernemingen of bekende buurt ondernemingen niet!"
"Breng je kk wapens"
aktiesport winkels centrum kapot maken en alles meenemen
Luister dan boyss ik wil jullie gwn zien in wcw vrijdag Wollah moet efe nieuwe pattas hebben
Bijna ik zet rwina op die kkr Woensel, focus op jumbo
WINACTIE! Motoragent nu laten vallen op kruisstraat en je wint barkie!
Allemaal wapens van naalden, vuurwerk en vuurbommen
Foto's van agenten op hun knieën met een wapen tegen hun hoofd enzo.

). Er was deze morgen iemand op radio 1 die zei dat de rellen van gisterenavond geen iota te maken hadden met de effectieve coronamaatregelen.