Wel aan de zaakhouder die het consequent en herhaaldelijk negeert, hoor.Ja want de politie houdt zich echt nog bezig met het uitdelen van boetes omdat je je mondmasker niet ophebt...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel aan de zaakhouder die het consequent en herhaaldelijk negeert, hoor.Ja want de politie houdt zich echt nog bezig met het uitdelen van boetes omdat je je mondmasker niet ophebt...
Smelt niet he jongens, ze geven mooi weer uit morgen.
.Ach, ik wist niet dat de euromillions trekking van vanavond al gebeurd was. Maar dank u voor de felicitaties.Tof he, mensen uitlachen nadat je hebt gewonnen.
Ik zal ook is lachen de volgende keer dat je iets tegen gaat hebben in het leven.
Wie kan er in deze situatie nu in godsnaam een winnaar zijn?Tof he, mensen uitlachen nadat je hebt gewonnen.
Ik zal ook is lachen de volgende keer dat je iets tegen gaat hebben in het leven.

Hoe blijven die buiten schot? Mij interesseert het echt 0,0 dat ik mijn app moet tonen om daarna te doen wat ik wil doen. Ik wil wel eens zien wat die anti-vaxxers gaan doen. Die gaan er meer last van hebben dan ons.Ik ga eens langs de dokter passeren denk ik voor een attestje dat ik dat masker niet meer moet dragen. Nergens. Want sinds die schijt mondmaskers heb ik onafgebroken geïrriteerde neusslijmvliezen die bloeden en korstvorming geven. Al meer dan een jaar aan een stuk.
En nu inderdaad al coronapas in horeca en fitness, maar we zouden geen pasjesmaatschappij worden hoor...
En de no-vaxers in Brussel, Wallonie én ook hier ja, die blijven weer buiten schot.
Nope, arbeidsinspectie wel. Boete voor de uitbater.Ja want de politie houdt zich echt nog bezig met het uitdelen van boetes omdat je je mondmasker niet ophebt...
Ale coronapassommige leden die paar maanden geleden de wind van voor kregen, hebben dan toch gelijk gekregen
en wij als bevolking laten ons gewoon doen
![]()
Maar de kanttekening dat het vooral ging over de invoering van cst voordat iedereen de kans gekregen had op vaccinatie zijn we vergeten zeker.Ale coronapassommige leden die paar maanden geleden de wind van voor kregen, hebben dan toch gelijk gekregen
![]()
Verkopers van mondmaskers!Wie kan er in deze situatie nu in godsnaam een winnaar zijn?
Ach, ik dacht de liefhebbers van azijn.Verkopers van mondmaskers!
Wie kan er in deze situatie nu in godsnaam een winnaar zijn?

Zoals zoveel zaken, toch werd ge voor al die zaken uitgescholden voor complotgek door narrow minded volk.Ale coronapassommige leden die paar maanden geleden de wind van voor kregen, hebben dan toch gelijk gekregen
![]()
Als dit een zware tegenslag moet voorstellen, valt alles nog goed mee.Tof he, mensen uitlachen nadat je hebt gewonnen.
Overdrijf anders eens.Een hoop sadisten in deze thread blijkbaar![]()
De urologen hebben nu al veel te veel werk!Ach, ik dacht de liefhebbers van azijn.
Als dit een zware tegenslag moet voorstellen, valt alles nog goed mee.
Gast, denk jij nu echt dat er hier ook maar iemand plezier heeft met het dragen van mondmaskers? Er is een verschil tussen sadist zijn en gewoon accepteren dat er enkele regels terug in voegen treden.Een hoop sadisten in deze thread blijkbaar![]()
Maar de kanttekening dat het vooral ging over de invoering van cst voordat iedereen de kans gekregen had op vaccinatie zijn we vergeten zeker.

Ja, dat heb ik gezegd ja.Sure, alles valt mee en is oke want we liggen niet op straat te sterven van de honger.