Sneeuwstorm
Well-known member
Laat ze dan maar dokken voor hun testsen tweede kanttekening : je moet je niet laten vaccineren om een CST te hebben.
Een negatieve test is ook geldig voor eventjes![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ze dan maar dokken voor hun testsen tweede kanttekening : je moet je niet laten vaccineren om een CST te hebben.
Een negatieve test is ook geldig voor eventjes![]()
Het is echt vermoeiend dat sommigen alleen maar in extremen kunnen denken.Gast, denk jij nu echt dat er hier ook maar iemand plezier heeft met het dragen van mondmaskers? Er is een verschil tussen sadist zijn en gewoon accepteren dat er enkele regels terug in voegen treden.
Tuurlijk wel nu moet ik al die lelijke smoelen niet meer aanschouwenGast, denk jij nu echt dat er hier ook maar iemand plezier heeft met het dragen van mondmaskers? Er is een verschil tussen sadist zijn en gewoon accepteren dat er enkele regels terug in voegen treden.
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?Maar je moet toch toegeven dat we versus 2019 wel wat precedenten hebben geschept. De experts zelf zeggen dat deze golf niet zou pieken tot 1000 op intensieve. Dus we nemen maatregels zoals deze om een tijdelijke (zeer) zware bezetting tegen te gaan, niet om een ziekenhuis crash te voorkomen.
Denk je dat we dat in 2019 ook zouden hebben gedaan ? Ik zie een precedent om die wet ook bij iedere zwaardere griepgolf in te roepen vanaf nu ...
hopelijk is mijn fitness laks zoals altijd , wss mss 1 keer dat pas tonen(als dat al het geval is) , en derna niet meer , vaste klanten weet je wel .
Ik zie geen enkel nut van mondmaskers in winkels .
N-VA heeft geen backbone , begeven aan de druk van Vivaldi , staat genoteerd .
Je moet dat over neus en mond dragen, niet over uw ogenIk zie geen enkel nut van mondmaskers in winkels .
Dat begrijp ik nu niet, je toont heel uw leven aan iedereen op internet maar als ge dan gewoon een code moet tonen die een rood of groen signaal geeft trek je uw kak in? (Pun intended)Ik vermoed ook dat de fitness dat niet iedere keer zal vragen.
Heb bij al die pasjes toch ook wel een wat dubbel gevoel, heb mijn vaccins zelf direct laten zetten maar overal dat moeten tonen vind ik op zich nu ook geen fijne gedachte.
De vraag is dan ook of het dat nu gaat oplossen, het zal vnl wat tijd rekken zijn tot de 3de vaccins hopelijk goed aanslaan dat ze dit beslist hebben zonder alles terug op slot te moeten doen.
Op zich mogen we nog "blij" zijn dat dat niet gebeurd is.
Dat begrijp ik nu niet, je toont heel uw leven aan iedereen op internet maar als ge dan gewoon een code moet tonen die een rood of groen signaal geeft trek je uw kak in? (Pun intended)

wel triest voor al het horeca en winkelpersoneel , dan ben je gevaccineerd , mag je nog steeds dat masker dragen op je werk .
Maar men weet toch uw medische beslissing niet. Je kan evengoed 3 weken terug besmet geweest zijn of een test afgenomen hebben voor uw cst.
Goh ja, mijn medische beslissingen vind ik nu niet fijn dat iedereen ze zomaar moet opvragen.
Ik zal het doen, ik snap de logica erachter, maar ik versta ook dat het voor veel mensen de schrik schept op een precedent.
dat moet toch veranderen dan vind ik , waarom zou je dat niet mogen vragen ?Daar zit je met een probleem : je mag niet vragen aan personeel of ze gevaccineerd zijn.
Dus simpelst van al : alle personeel mondmasker dragen.
Terwijl de rest van café zonder mondmasker gaat staan zuipen.
Dat staat daar op. Ik heb een pass van gevaccineerde en een van besmet geweest te zijn. Dat staat daar gewoon op. Zelfs als het er niet specifiek op zou staan, zou je het kunnen afleiden uit de geldigheidsduur van de pass.Maar men weet toch uw medische beslissing niet. Je kan evengoed 3 weken terug besmet geweest zijn of een test afgenomen hebben voor uw cst.
Je kan de data wel opvragen als werkgever en als dat 100% is zou het dus kunnenDaar zit je met een probleem : je mag niet vragen aan personeel of ze gevaccineerd zijn.
Dus simpelst van al : alle personeel mondmasker dragen.
Terwijl de rest van café zonder mondmasker gaat staan zuipen.

Maar toch niet als je die qr code laat scannen?Dat staat daar op. Ik heb een pass van gevaccineerde en een van besmet geweest te zijn. Dat staat daar gewoon op. Zelfs als het er niet specifiek op zou staan, zou je het kunnen afleiden uit de geldigheidsduur van de pass.
ik toon niet mijn hele leven op internet , heb daar geen behoefte aan . Ik vind het al irritant dat je nu overal met een qr code nu een drankje moet bestellen , nu mag je ook nog eens overal die cst gaan tonen . Ik denk dat ik het ga uitprinten.Dat begrijp ik nu niet, je toont heel uw leven aan iedereen op internet maar als ge dan gewoon een code moet tonen die een rood of groen signaal geeft trek je uw kak in? (Pun intended)
Daar gaat het niet omHet overgrote merendeel van de bevolking heeft dan ook geen last van dat CST, behalve dan de ongevaccineerden.