Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga eens langs de dokter passeren denk ik voor een attestje dat ik dat masker niet meer moet dragen. Nergens. Want sinds die schijt mondmaskers heb ik onafgebroken geïrriteerde neusslijmvliezen die bloeden en korstvorming geven. Al meer dan een jaar aan een stuk. :sop:

En nu inderdaad al coronapas in horeca en fitness, maar we zouden geen pasjesmaatschappij worden hoor...

En de no-vaxers in Brussel, Wallonie én ook hier ja, die blijven weer buiten schot.

Ik ga eens langs de dokter passeren denk ik voor een attestje dat ik dat masker niet meer moet dragen. Nergens. Want sinds die schijt mondmaskers heb ik onafgebroken geïrriteerde neusslijmvliezen die bloeden en korstvorming geven. Al meer dan een jaar aan een stuk. :sop:

En nu inderdaad al coronapas in horeca en fitness, maar we zouden geen pasjesmaatschappij worden hoor...

En de no-vaxers in Brussel, Wallonie én ook hier ja, die blijven weer buiten schot.
Hoe blijven die buiten schot? Mij interesseert het echt 0,0 dat ik mijn app moet tonen om daarna te doen wat ik wil doen. Ik wil wel eens zien wat die anti-vaxxers gaan doen. Die gaan er meer last van hebben dan ons.

Ale coronapas :) sommige leden die paar maanden geleden de wind van voor kregen, hebben dan toch gelijk gekregen :) en wij als bevolking laten ons gewoon doen :)
Maar de kanttekening dat het vooral ging over de invoering van cst voordat iedereen de kans gekregen had op vaccinatie zijn we vergeten zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan