Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mag het land perfect verlaten. Maar de kinderen die niet gevaccineerd zijn moeten in quarantaine als je van een rood of donkerrood land komt. Dus moeten eens zien hoeveel de communie en doop van mijn zus haar kinderen waard isWat als straks alle / de meeste landen(ter wereld) permanent rood kleuren (vaccinaties en gewoon alles terug open).
Gaat Noorwegen dan voor eeuwig verbieden dat je het land verlaat?
‘We stellen ook vast dat een significant aantal bejaarden in rusthuizen weinig antistoffen heeft’, zegt Sciensano-onderzoekster Mieke Goossens. Daarom worden later dit jaar ook zo goed als zeker boosterprikken aan bejaarden gegeven. De eerste resultaten uit Israël, waar al ruim 1,5 miljoen mensen een derde prik hebben gekregen, wijzen erop dat de strategie werkt. Een derde prik biedt mensen van 60 en ouder na tien dagen ongeveer vier keer zoveel bescherming tegen corona-infectie als de gewone dubbele dosis. Tegen ernstige ziekte verhoogt de derde prik de bescherming zelfs zo’n vijf tot zes keer, leidt de Israëlische overheid af uit de lokale gezondheidsstatistieken.
Welkom!Ik ben terug trouwens vriendjes, tien dagen Oostenrijk en geen mondmasker gezien. Juist af en toe de vraag of ik geimpft was.![]()

In Frankrijk werkt dat wel. Ondertussen zijn we enkele weken verder en is de impact van Macron zijn coronapas op de vaccinatiegraad in Frankrijk heel duidelijk te zien. Duitsland daarentegen doet het niet veel beter dan de VS.Alsof ze zich daar iets van aantrekken. In ieder pittakot dat ik hier al binnen gestapt ben staat de uitbater zonder mondmasker te bedienen, en ook het andere aanwezige cliënteel trok er zich niets van aan.
Kinderen in quarantaine, wat een ziekelijke maatschappij is me dat.Ik mag het land perfect verlaten. Maar de kinderen die niet gevaccineerd zijn moeten in quarantaine als je van een rood of donkerrood land komt. Dus moeten eens zien hoeveel de communie en doop van mijn zus haar kinderen waard is
wie gaat dat allemaal controleren ? jammer dat de vrije democratie wordt vervangen door een gezondheidsdictatuur
Haha die Fransen zijn toch zo gek als een achterdeur. Een coronacertificaat vereisen voor zowat alles terwijl nog niet eens iedereen zich kon vaccineren. Geen wonder dat dat land al 40 jaar achteruit boert.
Waanzin.
Loop maar kuttestjes achterna eer je gevaccineerd bent die maar zoveel tijd meegaan, als je de trein moet nemen of moet winkelen of whatever.
Doorgedraaid.
Ik vermoed dat Macron de tweede grote staatsleider is na Merkel die binnen afzienbare tijd zijn woorden gaat mogen inslikken en eens goed door het stof zal mogen gaan.
Weinig kans zeker dat Macron nog herverkozen wordt?
Dan moet je die groepen proberen mee te krijgen in plaats van een (repressief pest)beleid te voeren dat gewoon averechts werkt. Schrijf het nu al maar op, er komt een gigantische hoop shit aan in Frankrijk met dank aan Macron en zijn recente uitspraken/beslissingen.
In Frankrijk werkt dat wel. Ondertussen zijn we enkele weken verder en is de impact van Macron zijn coronapas op de vaccinatiegraad in Frankrijk heel duidelijk te zien.
![]()
Uiteraard zal dat wel zijn effect hebben , maar ik vind niet dat 'mensen zo moeilijk mogelijk maken zodat ze zich laten vaccineren' the way to go is .Reacties op 12 juli 2021 na de speech van Macron voor het invoeren van de coronapas:
Conclusie 1,5 maand later:
- vaccinaties explosief gestegen direct na de speech van Macron, weken aan een stuk.
- de vakantie-economie heeft er quasi geen last van gehad, de terrassen zaten vol.
- het was geen waanzin, maar slim.
- het was niet doorgedraaid, maar slim.
- Macron zal zijn woorden niet moeten inslikken, maar kreeg groot gelijk.
En wat zie je dan dat de grootste kritiek die de regering hier krijgt is dat ze te laks zijn en reizen te veel toelaten, zich te veel spiegelen aan 'het non beleid' in de EU, etcKinderen in quarantaine, wat een ziekelijke maatschappij is me dat.
Hier zowel quarantaine als verplichte testing aan mijn laars gelapt bij aankomst, nooit iets van gehoord.
of non rationele angst, dat kan ookEn wat zie je dan dat de grootste kritiek die de regering hier krijgt is dat ze te laks zijn en reizen te veel toelaten, zich te veel spiegelen aan 'het non beleid' in de EU, etc
Verschillend perspectief zeker?
Maar politiek gezien heeft Macron denk ik z'n doodvonnis getekend. Elk weekend staat elke grote stad in 'rep en roer' door betogingen tegen de viruswaanzin.Reacties op 12 juli 2021 na de speech van Macron voor het invoeren van de coronapas:
- vaccinaties explosief gestegen direct na de speech van Macron, weken aan een stuk.
- de vakantie-economie heeft er quasi geen last van gehad, de terrassen zaten vol.
Geef 50 euro per vaccinatie en half Brussel staat morgen aan te schuiven.Maar wel de theehuizen en VZW's. Voer die pas in voor ieder etablissement, en men zal al gauw anders kraaien.
Letterlijk niemand in uw quotes beweert het tegendeel, het ging over het rationeleReacties op 12 juli 2021 na de speech van Macron voor het invoeren van de coronapas:

Dat is nu ook niks nieuws in Frankrijk he. Ik wil niet betwisten dat Macron niet herkozen gaat worden, maar ik betwijfel of dat puur door deze maatregel gaat komen.Maar politiek gezien heeft Macron denk ik z'n doodvonnis getekend. Elk weekend staat elke grote stad in 'rep en roer' door betogingen tegen de viruswaanzin.
Klopt. Maar die pass sanitaire is de druppel denk ik.Dat is nu ook niks nieuws in Frankrijk he. Ik wil niet betwisten dat Macron niet herkozen gaat worden, maar ik betwijfel of dat puur door deze maatregel gaat komen.
Als het de vaccinaties 20% doet stijgen, lijkt mij dat vrij rationeel toch?Letterlijk niemand in uw quotes beweert het tegendeel, het ging over het rationele![]()
Mensen vastbinden aan hun bed en een spuit geven doet de vaccinaties ook stijgen, maakt het nog altijd niet moreel goed.Als het de vaccinaties 20% doet stijgen, lijkt mij dat vrij rationeel toch?
Ja ik was fout, ik bedoelde "moreel"Als het de vaccinaties 20% doet stijgen, lijkt mij dat vrij rationeel toch?