Vraagje ivm dat PLF formulier.
Wij zitten ongepland een weekendje in iets Center Parks achtig in de regio van Amsterdam, blijkbaar een rode zone.
Dus moeten we dat formulier invullen neem ik aan? (We zitten hier ongeveer 54 uur, van over de grens te rijden tot terug in BE te zijn, vrijdagmiddag vertrokken, en zondagavond keren we terug. Met de auto, we zitten "hier" minder dan 48u, de rest zijn de heen-en terugrit in de auto)
M'n vrouw en ik zijn volledig gevaccineerd dus dat komt in orde. Ons 2 jongste kindjes zijn <12, dus dat maakt ook niet uit.
Maar onze oudste zoon is net 12j, en heeft enkel maar zijn 1e prik (Pfizer) gekregen.
We hebben die afgelopen woensdag een PCR test laten ondergaan (met gratis code), en al een nieuwe test ingepland maandagnamiddag (ook met gratis code).
Als we dat PLF nu zouden invullen voor hem moet hij op basis daarvan een PCR test ondergaan. Kunnen we die reeds geplande test daarvoor gebruiken, of moeten we die annuleren en met de code van dat PLF een nieuwe test inplannen?
Hij start woensdag in het middelbaar, en we willen natuurlijk dat hij de start van het schooljaar kan meedoen.
We houden het hier uiteraard veilig, komen met quasi geen andere mensen in contact
Dat PLF op papier invullen en wegsmijten als we geen controle zouden hebben lijkt mij de gemakkelijkste manier (we laten hem sowieso maandag testen voor de zekerheid), maar we zitten hier al, en hebben uiteraard onze printer niet mee.
Of probeer ik te regelen aan de receptie dat ze daar dat PLF 3x afdrukken voor ons?
Edit: net eens dat af te drukken formulier bekeken, en daar staat zelfs geen optie op om aan te duiden dat je met de auto bent geweest. Enkel vliegtuig, trein of bus.