kil911ler
Well-known member
Blijft ongewijzigd.Hoe zit het nu ivm het mondmasker bij de kapper?
Want daarover vind ik niks terug?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft ongewijzigd.Hoe zit het nu ivm het mondmasker bij de kapper?
Want daarover vind ik niks terug?
WtfBlijft ongewijzigd.
Is een contactberoepWtf
Op cafe mag alles terug, postkantoor en gemeentehuis geen mondmasker meer nodig (raar dat de banken hier niet genoemd worden).
Eigenlijk vallen zo goed als alle regels weg, maar hola, bij de kapper moet ge wel nog u mondmasker op houden?
Dit is toch echt volkomen belachelijk. Hetzelfde voor winkels en scholen.Blijft ongewijzigd.

)Een Belg en zeker Vlaming klaagt ALTIJD.Opnieuw tal van versoepelingen, zo goed als alles mag weer.
En toch komt hier de helft weer lekker klagen. Je moet het maar doen.![]()
Nooit. De plekken waar je ze verplicht moet dragen gaan steeds schaarser worden, maar je zal ze nog jaren in het straatbeeld zien.wanneer verdwijnen de mondmaskers ?
Zal een schoon zicht zijn, een prostituée met mondmasker.Is een contactberoep

Mondmasker moet op sommige plaatsen nog aan, so what?
Voor de rest stoort een standaard mondmaskertje toch echt niet. Zeker gezien je hem in 99% van de gevallen (eg. winkelen, kapper, etc.) telkens minder dan 1 uur aan moet hebben.
Voor mij part mag het nog lang zo blijven op plaatsen zoals openbaar vervoer, in luchthavens, op de vlieger, etc.
Prima zo.
4 uur mondmasker aan op een vlucht naar Tenerife stoort mij alleszins wel. Dat wordt vochtig, je kan maar half begrijpen wat uw reisgenoot zegt, etc.Nooit. De plekken waar je ze verplicht moet dragen gaan steeds schaarser worden, maar je zal ze nog jaren in het straatbeeld zien.

In Nederland kijken ze je nu aan als iemand van de planeet Urko wanneer je een mondmasker draagt.Ik bedoel vooral...
Vroeger zag je nooit iemand met een mondmasker in onze contreien behalve wat aziatische toeristen in Brugge. Dat ligt nu wel achter ons. Ik denk dat we hier ook mensen gaan blijven hebben die op drukke plaatsen zoals de tram een masker gaan blijven dragen, zeker in de wintermaanden wanneer de griep ook weer in het land is.
Daar is ook niets mis mee. Wie wil een masker dragen om wat extra bescherming te krijgen is daar vrij in.
Van mij mogen ze de mondmaskerplicht zeker afschaffen, maar de maskers verbieden zoals er hier onlangs ene opperde is totaal onnozel. Laat iedereen maar zelf beslissen waar hij of haar zich goed bij voelt. Vrijheid!
Zeker dat het niet 'I'm to retarded for a shot' is?Zanger ‘I’m Too Sexy’ zwaar ziek door corona, maar weigert vaccinatie
Er is een nieuw liedje uit van Right Said Fred. Het noemt: "I am too sexy for a (vaccination)shot"![]()
Nooit, want ik kuis er mijn gat mee af. Zo zijn ze nog nuttig.wanneer verdwijnen de mondmaskers ?

Hij is nu 67 dus véél sexy is daar niet meer aan hé. Volgens mij leidt hij aan jong dementie.Zeker dat het niet 'I'm to retarded for a shot' is?
Hij leek me 30 jaar geleden al niet de slimste. Dat was dan wel heel vroege dementie.Hij is nu 67 dus véél sexy is daar niet meer aan hé. Volgens mij leidt hijn aan jong dementie.

Wie kan de ziekte van Pick (Frontotemporale dementie) krijgen?Hij leek me 30 jaar geleden al niet de slimste. Dat was dan wel heel vroege dementie.![]()