Clownemojis om andere posters te ridiculiseren zetten je punten geen kracht bij - laat dit achterwege aub.
Klaagt tegen mij dat ik het artikel moet lezen en niet 1 zinnetje eruit moet quoten om daarna gewoon 1 zinnetje te quoten uit het artikel om zijn punt te "bewijzen". En dit voor een supermoderator die anderen op de bon slingert voor "gebrekkige argumentatie". Triestig...Die wat tegenspreken? Want jij zegt:
- De kans is zeer klein [varianten waartegen het vaccin niet meer genoeg werkt] dat dit zou gebeuren volgens Van Gucht.
- De kans dat het virus zichzelf kapotmuteert en uiteindelijk niet meer dan een verkoudheid of griepje wordt is vele malen groter.
Je eerste artikel durft alvast die statements van hierboven niet maken, hoor. Je moet ook wel het hele ding lezen en niet een zinnetje eruit pikken dat je goed uitkomt. Die staan er namelijk ook:
But evidence is emerging that other mutations could help the virus to avoid some antibodies.
Dat geeft dan een genuanceerder beeld dan wat jij aangeeft. Vandaar dat ik vroeg waar je beide uitspraken kunt terugvinden.

Ja dat zei Van Gucht eens in het Journaal of een interview op TV, welk juist weet ik niet meer, je kan gerust alle journaals met Van Gucht van de afgelopen 6 maand opzoeken moest je het exacte fragment willen vinden. Die uitspraak is ook datgene dat je terug zal vinden bij verschillende bronnen.
Ook het tweede punt, staat letterlijk in het artikel dat ik link en heb ik op andere artikels al gelezen. De kans dat het virus iets kapotmaakt door te muteren is groter. Dit virus muteert trouwens ook een pak trager dan andere virussen, dus die hele blinde paniek om varianten is gewoon belachelijk.
Had kunnen verwachten dat jij met zon reactie ging komen trouwens, verblind door angst en pure tunnelvisie.
Zoals Puni ga ik hier gewoon positief nieuws blijven posten, deal with it.
Het covid19 virus muteert trager en de kans op een allesvernietigende variant is zeer klein.

)
.