MiniJeffrey
Well-known member
De covidsafe app geïnstalleerd. Eenvoudig via 'itsme' ingelogd en mijn twee vaccinaties staan er al tussen!
Knap gemaakt.
Vind m niet in de store?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De covidsafe app geïnstalleerd. Eenvoudig via 'itsme' ingelogd en mijn twee vaccinaties staan er al tussen!
Knap gemaakt.

Denk dat de uitrol in de index/search van de Play Store wat langer duurt.Vind m niet in de store?![]()
Denk dat de uitrol in de index/search van de Play Store wat langer duurt.
![]()
CovidSafeBE - Apps on Google Play
Planning to travel within the European Union? Prove that you are Covid-safe.play.google.com
Jambon: "Mondmaskers en sociale afstand loslaten op 1 september”
Joepla! Hopelijk kan deze thread dan ook losgelaten worden, want wat een moreel gejammer en geoordeel hier tegenwoordig zeg. Ik gok uit verveling want over de ernst van de pandemie zal het niet meer zijn. Tijd dat we ons over andere onderwerpen weer beter kunnen voelen dan de anderen, zoals de naamgeving van frituursnacks of, in mijn geval dan, de grootte van de kuiten.
Sorry maar ik weet graag van mijn vriendengroep in korte broek buiten komt, dan kan ik die vriendschappen evalueren.Ik stel voor dat we dan een topic openen over het weer. Dan kan iemand daar dagelijks de nodige statistieken over temperatuur, windrichting en luchtvochtigheid posten, kunnen we discussiëren over hoelang de hittegolf of vrieskou nog gaat aanhouden en wat de invloed daarvan op de economie en mentale toestand van mensen is en kunnen anderen dan weer stoer komen verkondigen dat ze ondanks de regen en koude toch in korte broek buiten zijn geweest terwijl anderen hen komen terecht wijzen door te zeggen dat ze niet moeilijk moeten doen en gewoon een paraplu moeten gebruiken.
ik zit bij groep 2. Maar veel kon ge nu eigenlijk ni doen, want bij alles had je kans op een boete te krijgen waardoor ik, ongewild bij groep 1 behoor.
ik ga mij gewoon tegen mijn zin laten vacineren, omdat da het gemakkelijkste & het goedkoopste is.
en dan lieg ik tegen iedereen, zodat ik kan zien wie de schijnheiligaards zijn & mij daar over veroordelen en dan kan ik hun laten vallen.
want iedereen vind hier de “antivaxxer” egoistisch, maar kheb die toch liever in mijn buurt dan al degene mee hun scherp oordeel.
Niks mis met een superioriteitsgevoel tegenover mensen die het niet kunnen laten om te pas en te onpas hun eigen domheid te vocaliseren.De “anti-antivaxxers” zijn de gemeenste types. Voelen zich superieur tov anderen.
Zolang de anti anti antivaxxers zich rustig houden is alles ok.De “anti-antivaxxers” zijn de gemeenste types. Voelen zich superieur tov anderen.
Niks mis met een superioriteitsgevoel tegenover mensen die het niet kunnen laten om te pas en te onpas hun eigen domheid te vocaliseren.
Niks mis met wat gezond sceptiscisme, maar mensen die nu nog steeds lopen te toeteren dat ze zich niks van de regels aangetrokken hebben en dat het allemaal bullshit is en een griepje.
Die "omfg Bill gates heeft chips in de vaccins gestopt" en andere hoaxes delen en mensen die een vaccin willen en de regels gevolgd hebben om gewoon uit deze miserie te komen omschrijven als schapen ...
Ja, dat zijn dus niet de scherpste potloden in de kleurdoos
Tja...het feit dat ik die Bill Gates bullshit eergisteren nog zag passeren weer op Facebook toont in elk geval aan dat er nog steeds dwaallichten de memo niet gehad hebben dat de hoax ondertussen al vervangen is door nieuwere varianten.Die “Bill gates hoaxes” er nogmaals bij betrekken is nu ook niet iets wat het scherpste potlood van de doos zou doen.
Trouwens over “scherpe potloden” gesproken. Het is niet omdat iemand expert is dat hij ook oprecht is.
*Ik hou rekening met een “strafpunt”. Hoe flauw het ook is om mensen strafpunten te geven...ik heb hier niet de touwtjes in handen.
Mensen wegzetten als “niet scherpste potlood” omdat die individuen zich vragen stellen over de hele zaak IS een vorm van “ruziemaken”. Dus nee anti antivaxxers houden zich niet rustig. Ze vallen juist aan gesteund door hun intern/onbewust superioriteitsgevoel.Zolang de anti anti antivaxxers zich rustig houden is alles ok.
Tja...het feit dat ik die Bill Gates bullshit eergisteren nog zag passeren weer op Facebook toont in elk geval aan dat er nog steeds dwaallichten de memo niet gehad hebben dat de hoax ondertussen al vervangen is door nieuwere varianten.
Wat reageer je trouwens zo aangevallen weer? voel je u specifiek aangesproken?
Bepaalde zaken zijn nu ook simpelweg dat : "idioot".Totaal niet maar sommige individuen hier denken dat ze de “waarheid” in pacht hebben en dulden geen tegenspraak. Op dit forum zijn er paar figuren die hier de toon zetten en al de rest (die afwijkt) iets te makkelijk mogen wegzetten als “idioot”.
Niet elke 'mening' of stelling verdient hetzelfde respect. Soms is de waarheid gewoon de waarheid en is elke tegenstelling onzin. Om een voorbeeld te geven uit een ander milieu: iemand die komt verkondigen dat de aarde plat is gaat in bijna alle serieuzere kringen de wind van voren krijgen. Dat wil niet zeggen dat die persoon rechtstreeks zal worden uitgemaakt voor idioot, maar zeggen dat de aarde plat is, is wel degelijk een idiote 'mening' bijvoorbeeld. De aarde is niet plat.Totaal niet maar sommige individuen hier denken dat ze de “waarheid” in pacht hebben en dulden geen tegenspraak. Op dit forum zijn er paar figuren die hier de toon zetten en al de rest (die afwijkt) iets te makkelijk mogen wegzetten als “idioot”.

Ook als dezelfde stelling elke paar pagina's terugkomt die al talloze keren ontkracht is. Als die stelling door iemand nieuw gepost wordt, zal de frustratie mogelijks wel in de antwoorden te lezen zijn maar probeert men deze nog steeds te ontkrachten zonder aanvallend te doen.Het is wanneer er mensen zijn die keer op keer flagrante onwaarheden komen verkondigen of compleet egoïstische stoerdoenerij dat er wel eens fel gereageerd kan worden.
Niet elke 'mening' of stelling verdient hetzelfde respect. Soms is de waarheid gewoon de waarheid en is elke tegenstelling onzin. Om een voorbeeld te geven uit een ander milieu: iemand die komt verkondigen dat de aarde plat is gaat in bijna alle serieuzere kringen de wind van voren krijgen. Dat wil niet zeggen dat die persoon rechtstreeks zal worden uitgemaakt voor idioot, maar zeggen dat de aarde plat is, is wel degelijk een idiote 'mening' bijvoorbeeld. De aarde is niet plat.
Zo zijn er over COVID (en zeker over de vaccins) wel genoeg stellingen die wel degelijk tot het rijk der verzinsels horen en ik als idioot zou bestempelen. Iemand die echt gelooft dat Bill Gates tracking chips in de vaccins verstopt bijvoorbeeld, die neem ik echt niet serieus. Iemand die daar echt bezorgd over is en bereid is om te luisteren naar mensen die de tracking theorie ontkrachten, dat is nog iets anders, maar de meesten die met zulke onzin over de brug komen zijn echt niet bereid om naar anderen te luisteren. Die dulden geen tegenspraak en zetten mensen die afwijken van hun mening weg als "idioot". Zie je hoe dat langs alle kanten werkt?
Ik vind dat er op dit forum veelal tamelijk kalm gereageerd wordt op mensen die oprechte twijfels hebben bij de vaccins. Ook discussies over de maatregelen etc. worden hier (vind ik) vrij correct gevoerd, op enkele uitzondering na. Het is wanneer er mensen zijn die keer op keer flagrante onwaarheden komen verkondigen of compleet egoïstische stoerdoenerij dat er wel eens fel gereageerd kan worden.