Ik zie dat onze king al terecht een ban kreeg voor zijn mooie post, maar een waargebeurd voorbeeld:wat een arrogante mening en post, jongens toch
Sommigen denken echt dat de evenaar hier door hun gat loopt. Wat ben ik blij dat ik geen vrienden of familie/kenissen heb die mij gaan indelen in de mate van het volgen van de coronaregels. Als dat de manier is waarop jij mensen gaat beoordelen zou ik beter eens naar uzelf kijken eigenlijk.
Mensen overtreden regels, sommigen al meer dan een ander. punt.
Om daar dan een hele relaties voor op te blazen, tjah, good riddance voor hen dan zeker?
De beste vriend uit mijn vader zijn jeugd had twee kinderen, zoon en dochter. Toen de dochter 12 werd kreeg ze kanker, veel geprobeerd, niets aan te doen. Die mensen wilden nooit meer met mijn ouders afspreken daarna, wat ze niet begrepen. Tot het eens aan de telefoon duidelijk werd gemaakt: hun dochter was gestorven aan kanker, en mijn ouders rookten beiden als Turken, binnen en buiten. Voor die mensen was dat gewoon iets waar ze door hun situatie aanstoot aan namen. Was in de jaren '90 dus weinig mensen durfden toen mensen te verbieden van bij hen te roken.
Wat een arrogante mensen toch hé, ze dachten zeker dat de evenaar door hun gat liep.