Een pagina terug ging het nog over het feit dat dit geen binair gegeven is.Het gaat mij hier voornamelijk over het feit dat iedereen hier maar voor zijn eigen zit te bepalen wat nog kan en niet kan, welke grens te ver is, en dat is uiteindelijk ook wat iemand als Straddle ook doet. We doen allemaal maar wat we zelf acceptabel vinden precies en fuck de regels.
Bijna niemand volgt perfect de regels, en ik ben ervan overtuigd dat daar op beleidsniveau rekening mee wordt gehouden (zie ook eerder gepost commentaar van MVR), maar dat praat je er helemaal niets van aantrekken niet goed. Maar toch wordt dat door sommigen zo opgevat, "ah als die en die eens 2 man zien is het ok dat ik er 20 zie want ja we zijn allemaal regels aan het breken".
Dat ik zelf erbij zet dat ik de regels niet perfect volg is trouwens omdat ik erken dat het allemaal zo makkelijk niet is, en hier ook niet moet overkomen als de perfectie zelve. Iedereen zit ondertusse al ver op zijn tandvlees op het ene vlak of het andere. Maar mag ik toch nog zeggen dat er een hemelsbreed verschil zit tussen wat wij doen, en "ja je zit toch al snel aan 20 man"?
Laatst bewerkt:
)