Muñoz
Well-known member
De gemiddelde Belg: oud en zwaarlijvig.De gemiddelde politicus: oud en zwaarlijvig. Zegt genoeg he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gemiddelde Belg: oud en zwaarlijvig.De gemiddelde politicus: oud en zwaarlijvig. Zegt genoeg he
Als ik mij niet vergis zijt ge nu mediaam en gemiddelde door elkaar aan het halen.En lees nu de post waar ik op antwoord:
Enige 2ziekenhuis die er een gemiddelde op plakken, is UZ Gent met 56 jaar & UZ Brussel met 60j, de rest plakt er geen gemiddelde op. Dusja, dan kan je vette zin kloppen maar misschien ook niet; we weten het niet.
Als het gemiddelde op 56 ligt in Gent (en heel O-VL want de andere ziekenhuizen zeggen dat je die lijn kunt doortrekken), betekent dit de helft er boven en helft eronder. Idem met gemiddelde van 60j in UZ Brussel, dan zijn dit zeker ook jonge mensen en is het niet voornamelijk 60+.
Ook spreken ze bij bijna elk ziekenhuis over ongeveer de helft zonder onderliggende aandoeningen (gelijk welke aandoening & in Roeselare hebben de 40ers en 50ers allemaal zelfs geen), dat is niet "vooral obese mensen".
Er zijn nog landen in de wereld buiten België.De gemiddelde Belg: oud en zwaarlijvig.
Dit was uw bericht; volledig uw bericht. Zonder nuance, zonder bronvermelding (ik wil die mens zijn persoonlijke info niet, maar je hebt geen indicatie gegeven waar je je op baseerde voor dit bericht):Bronvermelding? Wilt ge die mens zijn telefoonnummer? Het gaat hier niet over anecdotisch bewijs als het gaat over een ic dienst van een groep ziekenhuizen.
Wie denkt gij eigenlijk da ge zijt om zo beetje hoogverheven te komen doen en mijn info af te schilderen als zever?
Jonge mensen liggen bijna niet op ic, voornamelijk 60+ en dan vooral obese mensen.
Brazilië, Indië, ...De gemiddelde Westerling: oud en zwaarlijvig.
En in andere landen is corona ook amper een probleem.
Azië en Afrika fietsen door deze pandemie alsof het niets is. Bijna alle doden vallen dan ook in de landen waar de gemiddelde inwoner oud en dik is; het westen dus.
En dan na mijn verduidelijking kom jij af dat het allemaal hearsay en anecdotes zijn. Misschien heb jij mijn post gemist dan.Dit was uw bericht; volledig uw bericht. Zonder nuance, zonder bronvermelding (ik wil die mens zijn persoonlijke info niet, maar je hebt geen indicatie gegeven waar je je op baseerde voor dit bericht):
Uit interesse, zijn er cijfers over overgewicht/obesitas en sterftecijfers in verschillende landen?India met z'n 12 coronadoden per 100,000 inwoners? Idd zeer zwaar geraakt.
En Brazilië is, samen met het westen, koploper in obesitas. Dus daar zit ook al een groot van de verklaring.
Het is nochtans simpel: een jongere bevolking met weinige overgewicht wordt amper geraakt door deze pandemie.
Bekijk de sterftecijfers en je weet genoeg.
Maarja, iets met een bril en een uil. Jij verwart maatregelen met het aantal doden.
India met z'n 12 coronadoden per 100,000 inwoners? Idd zeer zwaar geraakt.
En Brazilië is, samen met het westen, koploper in obesitas. Dus daar zit ook al een groot van de verklaring.
Het is nochtans simpel: een jongere bevolking met weinige overgewicht wordt amper geraakt door deze pandemie.
Maarja, iets met een bril en een uil. Jij verwart maatregelen met het aantal doden.
Absurd dat er volk nog steeds met het vingertje wijst: "Het is ook gevaarlijk voor jonge gezonde mensen". Komaan, we zijn al een jaar verder, statistieken weerleggen dit tot uitzonderlijke gevallen voor een doorsnee 25 jarige.India met z'n 12 coronadoden per 100,000 inwoners? Idd zeer zwaar geraakt.
Maarja, iets met een bril en een uil.
de mensen die een trombose krijgen na een vacinatie zijn ook uitzonderlijke gevallen. Toch verandert men de aanbevelingen over de vaccins in heel veel landen.Absurd dat er volk nog steeds met het vingertje wijst: "Het is ook gevaarlijk voor jonge gezonde mensen". Komaan, we zijn al een jaar verder, statistieken weerleggen dit tot uitzonderlijke gevallen voor een doorsnee 25 jarige.
Die man heeft een enorm éénzijdige visie, hij bekijkt de hele problematiek slechts vanuit één enge invalshoek. Dan kom je al vlug tot zulke simplistische, éénzijdige conclusies.Dirk Devroey over versoepelingen: “Ik zie het echt heel pessimistisch in”
Enlighten me, maar heeft die man ooit al eens iets positiefs gezegd? Een permanente lockdown is duidelijk die z'n fetish.
Professor lockdownkunde.![]()

Bron? MerciDerde dosis is mogelijks noodzakelijk binnen de 9-12 maanden na de eerste.

begin gemist djuuWil je een debat met niveau zien? Kijk naar Terzake: JMDD versus MVR.![]()

Hoe verloopt het debat? Heb geen toegang tot tv momenteel.Iemand zit in de hoek waar de klappen vallen. Pijnlijk.
idd, maar kheb geen medelijden met JMDD. Poplulistisch tot en met.Iemand zit in de hoek waar de klappen vallen. Pijnlijk.